Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kon helemaal niks vinden behalve de coolrunning paints haha.
Ik hoop dat ik het hier goed zet, want ik wist niet zo goed waar ik het anders neer kon zetten.
Maaaaar, vorig jaar heb ik er al een aantal keer aan meegedaan en dit jaar wil ik proberen het hele jaar mee te doen. De coolrunning challenge.
Je kunt je opgeven, kost 20 euro per keer per deelname. Je krijgt dan twee maanden de tijd om een gekozen aantal km op buitenrit te maken. Dat kan 80/100/120/140 en 160 km zijn. Die je dan dus in die twee maanden moet afleggen.
Het is nu dus januari en februari, maart doen ze dan niet. En dan april en mei weer. Juni weer niet, juli augustus etc. Hartstikke leuk!
Je kan meedoen door te lopen met je paard te rijden, fietsen en mennen, als het maar buitenuut is en niet in een bak. Het is wel de bedoeling Day het met 1 paard gebeurt of dan idd 1 span. Leuk is bij deelname krijg je een lintje een stalbordje en een certificaat.
Dus ik ben benieuwd of er meer mensen zijn hier op bokt die eraan mee doen en misschien leuk om er met elkaar over te babbelen.
Ik doe dit keer mee met mijn dubbelspannetje Djingo en Indy. Beertje pak ik ergens deze week pas op na een blessure. En wij gaan eerst voor 80 km. Hopelijk meer, maar om te beginnen niet een te grote uitdaging te maken eerst maar gewoon 80.
Vandaag hebben we de eerste 17 km gemaakt lekker over het strand: