endurance rijders omgeving Rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: endurance rijders omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 17:34

Anique wij kunnen wel samen rijden Knipoog Haha!
Moeten we nog een steeds een keer afspreken! Maar 2 jaar geleden waren er dus al plannen wbt aanleg ruiterpaden in dit gebied... Ik merk er nog niet veel van eigenlijk...

Anoniem

Re: endurance rijders omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 09:41

Jaaaaaaaaaa! Goed idee! Ik merk ook nog niet veel van die plannen, ze zijn nu wel bezig met de fietspaden...

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: endurance rijders omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 09:45

Ja... Zodat je nog meer van die enorm irritante wielrenners krijgt die denken dat de wereld van hun alleen is Koe Nagelbijten / Gniffelen

Gabey
Berichten: 15
Geregistreerd: 29-04-07
Woonplaats: Ridderkerk

Re: endurance rijders omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:46

nee ik sta nu op de wei achter kranendonk. waar sta je? wat voor paard heb je? Lachen

Firesolo
Berichten: 186
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: gouda

Re: endurance rijders omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 18:18

Ik ben ook geroutineerd endurancerijder en sta in Moordrecht. Heel herkenbaar, die verhalen over mensen op dezelfde stal die nauwelijks naar buiten willen enzo. Ik rijd regelmatig naar het Capelse Bos (3 kwartier rijden in stevig tempo en dan nog terug, valt wel mee) en dat vinden ze dan een mega-end, terwijl je binnen 2 uur weer terug bent! Ja, als je alles gaat stappen schiet het niet op.
Vorig jaar werd ik samen met mijn endurancemaatje startgerechtigd voor klasse 3. Helaas is die merrie gestopt door drachtigheid en wordt nu verkocht. Ook reed ik altijd met haar mee in een tweepaardstrailer. Als iemand het leuk vind mij en mijn fanatieke appaloosapaardje eens mee te nemen op wedstrijd en toch langsrijd met een tweepaardstrailer, dan graag! Er komt zo weinig van dit jaar op deze manier. Wel ben ik gestart in Kootwijk met een stalmaatje, zij had het nog nooit gedaan, dus we startten kennismakingsklasse, niet zo spannend, maar toch. Ik houd me dus aanbevolen!!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: endurance rijders omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 18:34

Tja ik heb ook geen eigen vervoer, dus heel vaak starten kan ik (nog) niet, maar ben in April toch voor het eerst klasse 1 gestart, wat heel goed ging Lachen
Gewoon met 1 of meerdere mensen in de buurt afspreken met een paardentaxi? Kosten samen delen, dan gaat het wel Ja

Gabey
Berichten: 15
Geregistreerd: 29-04-07
Woonplaats: Ridderkerk

Re: endurance rijders omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:09

Het lijkt mij ook heel leuk om een keer samen en rit te maken... hoe spreken jullie het meestal af? en waar rij jullie normaalgesproken?

Gabey
Berichten: 15
Geregistreerd: 29-04-07
Woonplaats: Ridderkerk

Re: endurance rijders omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:14

ik wil wel mee doen met een paard-taxi hoor.... wat voor afstand endurance rij jullie? ik ben nieuwe in nederlands endurance dus ik weet niet zo veel van hoe het allemal gaat. in australie is het veel minder geregeld... Lachen wil graag gaan beginnen hier, lijkt mij erg leuk! hoe zit het allemal met grooms enz?

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: endurance rijders omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 00:14

Ik rij klasse 1 (heb in April mijn klasse 1 debuut gereden) en wil binnenkort weer een klasse 1 rit gaan starten.
Zelf heb ik helaas nog geen vaste groom, familie en vrienden rijden geen auto of hebben geen tijd/zin daarin helaas...
Laatste keer had een vriendin van mij 2 grooms mee en die hebben we "gedeeld" een beetje Haha!