Ik ben op zoek naar iemand die het leuk lijkt om met mij en mijn paard Harry ergens dit jaar een kennismakingsklasse endurance te starten.
Mijn moeder is vorig jaar begonnen met endurance klasse 1 met hem en dat ging super goed!
En nu lijk het me leuk om het gewoon een keer te proberen en om nieuwe ervaringen op te doen!
Even over Harry en ik, zijn hele naam is New Years Eve's Unexpected Harry en hij is 8 jaar oud en ik ben 16. Harry is een kwart fries x appaloosa en ik heb hem nu ongeveer 3 jaar. Met hem doe ik aan springen en western en ik ga s'zomers regelmatig naar het bos, vorig jaar heb ik voor het eerst met hem een western en spring wedstrijd gereden en ik heb een week op een camping gestaan met een vriendin en haar pony en daar elke dag door de bossen geracet. Dus ik ben vooral van het plezier hebben en nieuwe dingen leren en zien!
Harry staat in Nijkerk en verder heb ik niet echt een voorkeur voor wanneer, dus weet je een datum dat het voor jou uitkomt, dan kan ik kijken of ik kan, want verder rijd ik dus bijna geen wedstrijden.
Lijkt het je leuk om een keer met mij een kennismakingsklasse te rijden of ken je iemand die dat zou willen?
Laat het weten!
Groetjes Caitlin
), maar over 32 km met zo'n 10 km/h doe je 3 uur. In klasse 1 mag je over 32 km maximaal 3 uur 33 minuten en een paar seconden doen (9 km/h) en minimaal 2 uur en bijna 8 minuten (15 km/h). Maar! Let op! Boven de 13 km/h word je onderaan het klassement geplaatst. Rij je dus 12.999 km/h, dan mag je over 32 km 2 uur en bijna 28 minuten doen.