Beginnen met endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 20:34

Erg jammer van Ommen, was altijd een leuke wedstrijd en tot vorig jaar ook een hele drukke. Dus ik snap niet zo goed waar de annulering vandaan komt... := Er zijn veel ruiters die zich laat inschrijven, je wilt immers wel zeker weten of je paard fit genoeg is.

funnypony11
Berichten: 857
Geregistreerd: 02-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 20:38

JoycexEnya schreef:
Ja indd ik ga waarschijnlijk naar Ermelo! Surea waar is die?


Endurance Surae is in Teteringen, vlakbij Breda.
Daar lopen de inschrijvingen al redelijk goed binnen geloof ik.

Van

Berichten: 6526
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 20:43

Ik schrijf ook nooit een maand van tevoren in. Er kan zoveel gebeuren in een maand. En bij een klasse 1 is mijn ervaring hoe later je inschrijft hoe later je mag starten, voor mij ook een reden om langer te wachten.

Ik baal gewoon ontzettend. Begin vorig jaar mijn paard in laten slapen dus vorig jaar was een heel slecht paardenjaar voor mij. Nu sinds kort eindelijk weer een paard die super fijn gaat, zijn er geen wedstrijden om te rijden -O-

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 20:48

Snap ik... -O- Want dan blijven Grolloo en Holterberg denk ik over voor het noorden? Of is Epe ook nog te doen?

Van

Berichten: 6526
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 20:57

Epe is dichterbij dan Holterberg vanaf hier maar beide nog wel te doen, tenminste vind ik maar zit een beetje vast aan wat mijn vervoer vind :D
Dwingeloo is nog wel redelijk dichtbij

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:01

Dwingeloo is alleen CEI, dus die valt voor veel mensen af :+

Maar wel balen... Heb je maar een kort seizoen.

jojoleinee

Berichten: 2677
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:05

_mjwb schreef:
Is er iemand die samen met mij wilt rijden in Surae? Ik ga meedoen aan de impulsklasse en het is ons eerste keer. Het lijkt me dan toch fijn om samen te rijden :)


Als ik vervoer kan regelen wol ik wel samen rijden. Het is onze tweede keer maar ik weet dat mijn pony veel steun kan hebben als we met iemand samen gaan.

Smart

Berichten: 1630
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Wenum Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:07

Zoals het voor ruiter en paard is, zo is het ook voor een organisatie lijkt mij. Je moet toch ook weten waar je aan toe bent alvorens je allerlei kosten gaat maken en je niet genoeg inschrijvingen hebt... Ik schrijf zelf altijd wel vroeg in, er kan altijd wel wat gebeuren, maar dat kan ook een week voor de wedstrijd nog...

Joyce, als je niet te gek doet, op de snelheid let en vooral lekker geniet moet dat makkelijk kunnen... Een uur met de trailer moet ook kunnen... Gewoon op tijd vertrekken zodat je op het terrein zelf ook alles in alle rust kunt doen en je paard rustig kan eten, drinken etc...

Van

Berichten: 6526
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:19

Muurp schreef:
Dwingeloo is alleen CEI, dus die valt voor veel mensen af :+

Maar wel balen... Heb je maar een kort seizoen.
Dwingeloo alleen CEI? uch...

Tot het allerlaatste moment wachten met inschrijven vind ik tegen over de organisatie inderdaad ook niet ok. Dat doe ik dus ook alleen als ik het echt niet eerder weet.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:21

Ja, staat op de kalender van de vereniging. Alleen 90 en 120.

Faya__

Berichten: 2960
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:24

Van schreef:
Muurp schreef:
Dwingeloo is alleen CEI, dus die valt voor veel mensen af :+

Maar wel balen... Heb je maar een kort seizoen.
Dwingeloo alleen CEI? uch...

Tot het allerlaatste moment wachten met inschrijven vind ik tegen over de organisatie inderdaad ook niet ok. Dat doe ik dus ook alleen als ik het echt niet eerder weet.

Inderdaad, die mogelijkheid moet er wel zijn dan.... Al vind ik een maand niet per definitie last minute.

Van

Berichten: 6526
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:33


Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:35

Ja, maar daar staan de afstanden ook bij. En dat is 90 en 120. Ik denk dat ook een CEN is, en dat hij daarom op de lijst staat.

Van

Berichten: 6526
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:37

onder CEI dwingeloo staat endurance dwingeloo met klasse 1 t/m 3 afstanden

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:39

Grapje. :')

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:40

Voor een organisatie is het late inschrijven ook pokke. Op het laatste moment nog extra give-aways bestellen, extra dierenarts en assistenten regelen, extra prijzen....laatste maand voor de wedstrijd was het altijd een full time baan voor mij. Vooral toen alles nog handmatig moest worden ingevoerd in het wedstrijdprogramma en inschrijvingen online, per mail en per post kwamen. En in de beginjaren heb ik zelfs nog boekjes en startlijsten per post moeten sturen. Dan liep je dagelijks opnieuw enveloppen te vullen. En een dagtaak aan het beantwoorden van vragen over de mail (waarvan het antwoord negen van de tien keer in het boekje stond) en de afmeldingen na het verschijnen van de weersverwachtingen verwerken (bij voorspelling van regen worden veel paarden ineens kreupel).

Van

Berichten: 6526
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:42

Muurp schreef:
Grapje. :')

:D

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:58

Kayleigh327 schreef:
JoycexEnya schreef:
Ja indd ik ga waarschijnlijk naar Ermelo! Surea waar is die?


Endurance Surae is in Teteringen, vlakbij Breda.
Daar lopen de inschrijvingen al redelijk goed binnen geloof ik.


Dat is beetje uit de richting haha.
Vind ook heel jammer van Ommen, maar Ermelo lijkt mij ook prachtig :D

Marije_jiplover

Berichten: 25336
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:07

Napie schreef:
Voor een organisatie is het late inschrijven ook pokke. Op het laatste moment nog extra give-aways bestellen, extra dierenarts en assistenten regelen, extra prijzen....laatste maand voor de wedstrijd was het altijd een full time baan voor mij. Vooral toen alles nog handmatig moest worden ingevoerd in het wedstrijdprogramma en inschrijvingen online, per mail en per post kwamen. En in de beginjaren heb ik zelfs nog boekjes en startlijsten per post moeten sturen. Dan liep je dagelijks opnieuw enveloppen te vullen. En een dagtaak aan het beantwoorden van vragen over de mail (waarvan het antwoord negen van de tien keer in het boekje stond) en de afmeldingen na het verschijnen van de weersverwachtingen verwerken (bij voorspelling van regen worden veel paarden ineens kreupel).

Ik snap ook wel dat het voor de organisatie nu wat spannend is of alles gaat lukken.
Maar ipv out of the blue een afgelasting aan te kondigen, had ik het fijner gevonden als er een oproep was gekomen dat er nog minimaal X inschrijvingen voor die en die datum bij moeten komen omdat de organisatie anders genoodzaakt is de wedstrijd te annuleren.

Dan hadden er een aantal die nu nog gewacht hadden iig de kans gehad zich in te schrijven en degenen die ingeschreven zijn, zijn niet eens persoonlijk benaderd, het staat op een algemeen bericht op de Facebook pagina.
Althans, ik sta ingeschreven en mijn mailbox meldt niets over een afgelasting.

scooby09

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:26

Wat een vreemde aktie idd.....Zeeland gaf toen duidelijk aan dat ze eigenlijk nog wat inschrijvingen te kort kwam en tegen af gelassen aan zat gelukkig kon die toen door gaan.

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 23:20

Misschien heeft het meer te maken dat er bepaalde inkomsten niet behaald kunnen worden....

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 05:59

jojoleinee schreef:
_mjwb schreef:
Is er iemand die samen met mij wilt rijden in Surae? Ik ga meedoen aan de impulsklasse en het is ons eerste keer. Het lijkt me dan toch fijn om samen te rijden :)


Als ik vervoer kan regelen wol ik wel samen rijden. Het is onze tweede keer maar ik weet dat mijn pony veel steun kan hebben als we met iemand samen gaan.


Lijkt me gezellig, dankje!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 07:55

Ik houd me ook aanbevolen voor 2 juni (Surae) om met iemand samen te rijden. Wil dan een kk 1 rijden.

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 09:27

Marije_jiplover schreef:
Weekend van Ermelo ben ik een weekend trainen in Zuid-Limburg.

En komt ook gewoon 2 weken te vroeg voor mijn trainingsplanning.
Surea komt dus als beste uit, was van te voren al aan het twijfelen tussen Ommen en Surea.
Ommen leek mij een leukere wedstrijd.
Blijf het jammer vinden dat ze al een maand van te voren annuleren.
Plaats dan een oproep of mensen zich in willen schrijven omdat die anders niet doorgaat, ipv meteen annuleren.


Surea is leuker :o ;)

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Beginnen met endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:11

Ommen, tja..
Als je tegen de sluitingsdatum de boel gaat annuleren omdat je pas op 30% zit ofzo kan ik me indenken. Maar dit? Nu? Beetje vroeg en idd, niemand de kans gegeven zich alsnog in te schrijven.

Zonde voor de mensen die hem in de planning hadden!