Ik open dit topic niet zo zeer met een doel, maar meer uit nieuwsgierigheid of er nog meer Bokkers mee gaan doen met de TREC in Kootwijk op 4 & 5 Juli. Dus zijn er Bokkers die deze TREC meerijden & hebben jullie tips om zo relaxed mogelijk het weekend door te komen?

Zelf is dit mijn eerste keer dat ik een TREC wedstrijd ga rijden en ben dus ook stiekem toch wel een beetje zenuwachtig.
Ik doe mee in T1 met mijn Fries samen met een vriendin.Overigens zijn de zenuwen (eigenlijk) nergens voor nodig. Ik heb een keer een training gevolgd bij iemand die het NK had meegereden, weet nu dus wel redelijk wat ik moet doen, maar toch..

Er worden bepaalde snelheden bij de POR aangehouden, maar hoe weet ik dat ik ongeveer zo snel rij?
Heeft iemand daar tips/trucjes voor? 
Ik hoop er vooral een hele mooie rit van te kunnen gaan maken met een hoop gezelligheid natuurlijk.

Groetjes!
Maar je het nog even om te oefenen, probeer gewoon eens hoe hard je paard loopt in stap, draf en galop. Genoeg apps tegenwoordig om globaal te kijken hoe hard je ongeveer gaat (endomondo, sportstracker)
wilde er graag bij zijn maar wij komen nu de zaterdag, ik denk dat het erg leuk wordt!
Kwam nog wat tussendoor wat de knoop doorhakken wat makkelijker maakte