Rabobank Vechtdalrit Ommen

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Rabobank Vechtdalrit Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 18:18


annebe

Berichten: 5925
Geregistreerd: 08-05-05
Woonplaats: Deventer

Re: Rabobank Vechtdalrit Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 15:02

Leuk!
Eerste keer Ommen voor mij, na vele enthousiaste verhalen.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15120
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Rabobank Vechtdalrit Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:09

Leuk!
Vorig jaar gereden, dit jaar helaas niet omdat pony nog niet voldoende op conditie is (en het niet eerlijk is tegenover hem om hem nog 'even' klaar te stomen). ;(

Dus ik ben er bij als vrijwilliger, fotograaf en/of groom :D

kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Re: Rabobank Vechtdalrit Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 17:44

Gezellig dames! :)

S_imonee

Berichten: 3848
Geregistreerd: 27-01-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Rabobank Vechtdalrit Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:40

Voor mij wordt dit ook de eerste keer! Heb er zin in, ben benieuwd hoe paard het gaat doen. We zijn al druk ritjes aan het maken.
Ben nog wel aan het twijfelen of ik haar op ijzers ga zetten of niet. Zal van de week de hoefsmid even vragen wat hij ervan denkt.

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:42

misschien ga ik meedoen als het mag en als ik ga ga ik met zoutenootjes en blixem :D

Spoiler:
ik hoop heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dat ik mag *\o/*

kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Re: Rabobank Vechtdalrit Ommen