endurance ervaring opdoen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TomDm

endurance ervaring opdoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-15 19:32

Hey allemaal

Voor komende zomervakantie (of eventueel ook andere vakanties) zoek ik naar (trek)tochten endurance gericht. Dit kan onder de vorm van een kamp zijn maar ook plaatsen waar ik wat kan helpen om zo over deze tak van de sport bij te leren zijn welkom. Wel graag ook zelf rijden. Ik wordt geboeid door deze sporttak en zou graag ervaring opdoen.

Ter info: Ik zal daartegen 17 jaar zijn. Ik heb 9 jaar rijervaring en mijn B brevet. De laatste 3 jaar rijd ik op een trainingsstal waar ik ervaring heb opgedaan met jonge paarden (opleren etc.). Ook met (trek)tochten heb ik ervaring opgedaan door middel van kampen van sporta en topvakantie.
Iemand die mij kan verder helpen zodat ik ook kennis kan maken met deze tak van de sport? Laat dan zeker iets weten
Met vriendelijke groeten

Somebitch

Re: endurance ervaring opdoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 07:37

Volgens mij woon je in Belgie niet? Misschien handig om erbij te vermelden waar je woont. :)
Daarnaast heb ik geen tips voor een stal oid waar je mee kan rijden. Wel kan ik je de tip geven om eens te groomen of te vrijwilligen op en endurance wedstrijd. Je rijdt dan zelf niet maar je leert er echt ontzettend veel van. :)

TomDm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 18:10

Liefst inderdaad regio antwerpen maar als er mogelijkheid is te overnachten hoeft dit zeker niet en mag dit ook verderaf zijn. Daarnaast vraag ik me af of ik wel geschikt ben als groom aangezien ik nog niet mag rijden en dit me vrij essentieel lijkt voor een endurance groom? Of ben ik hier verkeerd in?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 19:36

Sommige mensen komen handen te kort. Een groom extra kan dus vaak wel en als de persoon dan ook iemand vind die wel mag rijden dan heb je twee grooms die je goed kan gebruiken. :j

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 19:37

Regio Antwerpen zou ik trouwens kapaza in de gaten houden. Daar zoeken ze weleens wat ruiters voor een pony die ook gestart mag worden in de Endurance. Misschien is dat ook nig een optie :)

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 08:01

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:13

Stuur me pb ik wil je wel begeleiden, ik woon in de Noorderkempen. 15 jaar ervaring endurance niveau CEI*** en ik kan alle hulp gebruiken zowel als groom, mee trainen en eventueel met één van mijn paarden op wedstrijd.

TomDm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 22:25

Heb je een berichtje gestuurd :)

Equilog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:39