Trainingsritten en clinics by Donna Oudshoorn / Wassenaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 11:26

Nee ik rijd het hele jaar het hele land en buitenland door, dus houd daar buiten alles redelijk in de buurt en max 1uur reistijd voor mij. Ik zou zeggen: kom een keer mee trainen in Leersum ;)

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 15:10

Zondag 4 oktober gaan we dus een heerlijk rondje rijden van ca 30km in Leersum.

Er is nog beperkt plek, wie wil er mee?

Kosten slechts € 10,-

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:55

Zou je in het topic kunnen melden wanneer er een rit ook geschikt is voor beginners?
Ziet er gezellig uit en zo kan ik ook kijken of ik mee kom met mijn omaatje haha

ayhno
Berichten: 869
Geregistreerd: 24-10-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 08:09

zie het nu pas :(

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 00:03

Inmiddels heb ik contact gehad met de mensen van de renbaan in Boxmeer en we gaan nu kijken voor wat data om daar wat galoptrainingen onder begeleiding van mij te organiseren. Wie heeft er interesse?

Ik ben van plan dit op verschillende locaties te organiseren.

Ilse_123

Berichten: 3772
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 07:24

Boxmeer is voor mij lekker in de buurt, lijkt me leuk om mee te doen :D

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 07:56

Ik ga dit topic volgen erg interessant.ik rij nu zelf mendurance.maar wil ook endurance gaan starten komend jaar waarschijnlijk

D4J
Berichten: 94
Geregistreerd: 04-02-10

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 17:10

Heey dat is lekker dichtbij, nooit geweten dat er in Boxmeer een renbaan is en ik woon toch al meer dan 45 jaar in deze gemeente. Dus ja, ik heb wel interesse.

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 10:18

Wat te verwachten:
Warmining up
Galoperen en leren elkaar inhalen en verschillende plekken in de groep rijden, maar vooral een een mooi en constant tempo galoperen. Voor de rest sou ik zeggen; doe een keer mee !

Afhankelijk van het aantal deelnemers kunnen we ook verschillende groepjes maken, kwa niveau / leeftijd enz.

Op welk termijn hebben jullie interesse? Uiteraard gaan we hier mee door (en eventueel op verschillende locaties) tm maart / april 2016 ;)

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 15:39

Hallo Donna!

Ik heb het gevraagd aan mijn 'buiten rijd maatjes' of ze hier interesse voor hebben! Leuk dat je deze kant op dingen organiseert (ik woon tegenwoordig in Oploo vlakbij Boxmeer). Galop is niet mijn paard haar sterkste gang, maar als er een laag niveau/rustig aan training komt wil ik wel mee doen!

Ik heb altijd met veel plezier mee gedaan aan de door jou georganiseerde crosstrainingen met mijn fjord.

Ilse_123

Berichten: 3772
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 11:32

Klinkt goed, ik doe mee :)

Wanneer maakt me niet zoveel uit, ergens na de wedstrijd in Epe in een weekend. Ben wel een beetje afhankelijk omdat ik een auto en trailer moet lenen, maar als ik de datum optijd weet is dat goed te regelen.

Mickyl
Berichten: 591
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: Almere

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:51

Ik zou wel een keer mee willen doen met een Endurance trainingsrit :)

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 10:50

Zondag 15 november gaan we trainen op de renbaan in Boxmeer.

Dit is voor alle niveaus geschikt aangezien er verschillende groepjes gemaak zullen worden.

Kosten zijn € 20,- voor een uur incl begeleiding van mij.

Door je in te schrijven ben je verplicht het inschrijfgeld te voldoen

Inschrijvingen is pas definitief NA betaling en aansluitend hiervan ontvang je een mail met alle info.

Ilse_123

Berichten: 3772
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:23

Ahh jammer, dat valt gelijk met scoutdag voor het perspectieven team |(, maar ik hou het topic in de gaten voor als er nog een keer een traning in de buurt is ;).

sanowa

Berichten: 899
Geregistreerd: 12-07-10
Woonplaats: Wilp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:21

ik volg ook even, ben aankomende winter van plan om wat vaker met trainingsritten mee te doen.

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:33

Is het een uur training? Ik heb namelijk een feestje. Maar kan misschien ervoor of Erna wel!

Qwillion

Berichten: 1060
Geregistreerd: 22-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:48

Karrimh schreef:
We hebben weer nieuwe data voor trainingsweekenden bij Stal Escapade in de Eifel.
Heuveltraining op de beste plek om dit te trainen en maar liefst 3 dgn lang. We zullen op vrijdag een staprit maken van ca 3uur. Zaterdag een rondje met draf en galop er bij ( dit zal de zwaarste training worden). Zondag een wat rustiger rondje aangezien de terugreis er ook nog na komt.
Kosten zijn € 150,- all incl voor ruiter EN paard.
Paarden staan lekker in een graspaddock en indien nodig zijn er een aantal stallen aanwezig.
Dit zijn de mogelijkheden:
4/5/6 & 18/19/20 september
9/10/11 & 16/17/18 oktober
Opgeven kan Door op te geven welk weekend je wilt en welk niveau je bent.
Er is voldoende keus zodat nu echt iedereen mee kan. Opgeven alleen via mij !


Komt er volgend jaar(2016) ook weer een training 3daagse in de eifel?

Een erg mooi initiatief.
Laatst bijgewerkt door Qwillion op 13-10-15 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

MarBri

Berichten: 146
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Gelderland

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:59

Ik zou het leuk vinden eens mee te doen in Leersum als mijn paard weer in conditie is. Is dit haalbaar qua niveau voor een fries doe dressuurmatig getraind wordt en tussendoor lange ritten doet? De algehele motivatie is uiteraard wel lager dan van een Arabier....

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 12:15

Ik train het gehele jaar op locatie en plaats het altijd hier als het een training is dat anderen mee kunnen, houd dit of mijn fb pagina's (Endurance clinics / Donna oudshoorn) in de gaten ;)

Naar de Eifel ga ik zeer regelmatig, maar aan het begin van het seizoen is het niveau voor de meesten niet haalbaar aangezien mijn paarden voornamelijk internationaal (CEI) lopen of aankomend seizoen gaan lopen. Uiteraard is het altijd mogelijk om zelf te boeken www.stal-escapade.nl of via hun fb pagina :j

kim345

Berichten: 3294
Geregistreerd: 27-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 12:45

Karrimh schreef:
Ik train het gehele jaar op locatie en plaats het altijd hier als het een training is dat anderen mee kunnen, houd dit of mijn fb pagina's (Endurance clinics / Donna oudshoorn) in de gaten ;)

Naar de Eifel ga ik zeer regelmatig, maar aan het begin van het seizoen is het niveau voor de meesten niet haalbaar aangezien mijn paarden voornamelijk internationaal (CEI) lopen of aankomend seizoen gaan lopen. Uiteraard is het altijd mogelijk om zelf te boeken http://www.stal-escapade.nl of via hun fb pagina :j


Ga je wel weekendjes doen voor hoger niveau of helemaal niet?
Qua niveau zouden wij met een aantal van jou paarden vast wel mee kunnen komen, alleen hebben we beide geen ervaring met heuvels :P

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 12:48

kim345 schreef:
Karrimh schreef:
Ik train het gehele jaar op locatie en plaats het altijd hier als het een training is dat anderen mee kunnen, houd dit of mijn fb pagina's (Endurance clinics / Donna oudshoorn) in de gaten ;)

Naar de Eifel ga ik zeer regelmatig, maar aan het begin van het seizoen is het niveau voor de meesten niet haalbaar aangezien mijn paarden voornamelijk internationaal (CEI) lopen of aankomend seizoen gaan lopen. Uiteraard is het altijd mogelijk om zelf te boeken http://www.stal-escapade.nl of via hun fb pagina :j


Ga je wel weekendjes doen voor hoger niveau of helemaal niet?
Qua niveau zouden wij met een aantal van jou paarden vast wel mee kunnen komen, alleen hebben we beide geen ervaring met heuvels :P


Al mijn paarden hebben al meerdere keren in de Eifel gelopen en als je de 1e keer gaat is het verstandig om voornamelijk te stappen. Maar als wij met de "jonge" paarden gaan kan ik het altijd in de groep gooien Kim ;) altijd gezellig toch *\o/*

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 10:00

Locatie van 15 november word Meijdendel / Wassenaar, we gaan een rustig rondje maken van 26 km.

Wie wil er mee? Kosten zijn slechts € 10,-

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:41

Dus Boxmeer gaat niet door?

marjotje82
Berichten: 776
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Goudswaard

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:42

Ahhh jammer de 15e heb ik al een menwedstrijd....
Hopelijk volgende keer dat ik mee kan doen!

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 23:36

Roosyes schreef:
Dus Boxmeer gaat niet door?


klopt, te weinig / geen aanmeldingen dus nu lekker naar het strand. ga je mee?