Hierbij alvast de top tien van klasse 2. Volledig overzicht volgt zo spoedig mogelijk op de site. Rixt de Boer Amber 3 wedstrijden 11 punten Jael vd Sluis Dayleen 3 wedstrijden 22 punten Tara Vollebregt Super Rouche 2 wedstrijden 2 punten Heidi Witjes Magnum Opus One 2 wedstrijden 3 punten Silvia vd Veen A.F. Thabay 2 wedstrijden 4 punten Tryntsje Leenstra Lorenzo 2 wedstrijden 4 punten Jo-Linda Godee Hadaya 2 wedstrijden 5 punten Ilian Trichopoulos Chivas 2 wedstrijden 7 punten Claudia Speerstra Zolita 2 wedstrijden 7 punten Kelly schruijer King Hidde-Wessel 2 wedstrijden 12 punten
Crazymel
Geplaatst: 11-09-14 20:27
wat leuk ik sta op 10 in klasse 1
sanowa
Geplaatst: 12-09-14 20:19
ik snap het niet ik sta op de 14 en en 45e plek
vicky
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-14 21:24
Let op!!! Wijziging betreft prijsuitreiking van beide Cup`s!!!!!!!!
Prijsuitreiking Cavalor en Country Mill Cup
De prijsuitreiking van de Cavalor en Country Mill Cup is verplaatst naar november en vindt plaats bij Country Mill in Nijkerk.
Dat datum wordt nog bepaald. Het is dus niet nodig aanwezig te zijn bij Endurance de Peelrand in Wilbertoord om je prijs op te halen. De resultaten van de wedstrijd tellen natuurlijk wel mee.
Voor informatie kunt u contact opnemen met Frens van ’t Zand info@hippogriff.nl
Jammer dat ik er nog niet bij sta. Ik heb een mail gestuurd en hoor er inderdaad tussen te staan. Er werd gezegd dat het na de endurance by de sea aangepast zou worden, gelukkig!