Lid worden startkaart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aelin

Lid worden startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 10:54

Hallo,

ik heb net het formulier ingevuld op de site van de endurance om lid te worden. Waar kan ik dan mijn startkaart aanvragen? Ik ben geen lid van de Knhs.

Wat kan ik nu het beste doen? ik wil graag montferland mee rijden met een startkaart. Gaat dit nog lukken?

Gr kelly

Somebitch

Re: Lid worden startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:55

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 10:57

Bedankt voor je reactie, hoe log ik in bij mijn knhs als ik me pas net heb aangemeld bij de endurance vereniging?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:58

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 11:09

@somebitch, dank je wel voor je snelle reactie. ik ga er vanmiddag even rustig voor zitten.
Ik heb er helemaal zin in om te gaan starten met endurance.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:11

:D Graag gedaan hoor.

Je kan alleen pas nadat je account gemaakt is bij KNHS pas na 24 uur je startkaart aanvragen. Zodra je dat dan gedaan hebt krijg je een e-mail van de KNHS waarin gegevens staan die op je startpas komen. Dit is je 'voorlopige' startkaart en die brief kan je dus gewoon meenemen (en je daarmee ook inschrijven bij Montferland) en daarmee mag je starten. Je pasje komt vaak pas enkele weken later.

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 11:21

oke, ik heb nu een knhs account. ik neem aan dat ik dan morgen een startkaart kan aanvragen. Of moet ik eerst nog een lidmaatschap aanvragen bij de knhs? Of ben ik dat automatisch omdat ik lid ben geworden van de endurance vereniging.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:24

Ja je lidmaatschap wordt geloof ik via de vereniging geregeld. Morgen middag zou je dan je startkaart moeten kunnen aanvragen. Verder hoef je niks te doen dus enkel even te wachten tot morgenmiddag en dan de link volgen van het aanvragen van de startkaart en dan is het geregeld. :)

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:25

Je bent nu automatisch lid van de knhs omdat je lid bent van de endurancevereniging

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 11:26

Oke, ik heb natuurlijk net pas mijn lidmaatschap aangevraagd, moet ik eerst daar nog een bevestiging van krijgen voordat ik een startkaart kan aanvragen?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:32

Is het niet zonde van het geld om nu nog aan te melden?

Je betaalt toch inschrijfgeld voor KNHS en voor de endurancevereniging per jaar? (tenzij het veranderd is)
Terwijl het endurance-seizoen maar tot en met oktober loopt (2 maanden) -O-

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:34

Als je via mijn knhs al kunt zien dat je lid bent van de endurancevereniging dan kun je je startkaart aanvragen, gewoon proberen ook al zie je het niet staan :D

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:38

Impulsklasse kun je zonder lidmaatschap rijden. Dan kun je volgend seizoen hele seizoen rijden.

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 11:42

Je betaald per 1 augustus maar de helft van het lidmaatschap.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 13:20

Kelly1992 schreef:
Je betaald per 1 augustus maar de helft van het lidmaatschap.

Dan nog is het een duur grapje! Tel maar op wat je dan voor 1 wedstrijd uitgeeft..
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar zou je niet eerst een keer impuls starten? Dat kost je veel minder: alleen een lidmaatschap van de KNHS en het startgeld en de wedstrijd verloopt precies hetzelfde, je krijgt alleen geen officiële winstpunten.

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 13:23

Ik heb al ervaring met de endurance als groom en heb kennismakinsklasse gereden een aantal jaar geleden.

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 15:21

Waarschijnlijk heb je je startkaart niet optijd binnen. Ik weet niet hoe het zit met die tijdelijke startkaart. Maar ik heb vorig jaar een hoop gedoe gehad met de vereniging en de knhs omdat ik zo'n 5 weken voor Ommen al een startkaart aangevraagd had. Deze was niet optijd binnen. Heb de knhs toen een week te voren gebeld en deze zeiden dat ik gewoon klasse 1 kon starten als ik de pas maar aangevraagd had. Op de wedstrijd aangekomen bleek dat dus helemaal niet zo te zijn. Dus ik zou er niet op rekenen als ik jou was. En dan is het dus wel veel weggegooid geld. Of je moet heel zeker weten dat het je wel lukt met een tijdelijke startkaart..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 15:23

Jawel hoor suus dat is wel zo! Je krijgt een email met bevestiging met de info die ook exact op je pas komt te staan en als je zorgt dat je deze bij hebt kan je gewoon starten.

Daarnaast is er bij mij op wedstrijd serieus nog nooit om mijn startpas gevraagd

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 08:49

Hallo,

ik heb inmiddels een bevestiging van de knhs gehad dat ik lid ben van de endurance vereniging, echter kan ik on Mijn knhs nergens het kopje Paarden zien om een startpas aan te vragen. weten jullie waar ik deze kan vinden?

repin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 20:25

Beste Kelly,

Gisteravond heb ik een reeksje nieuwe aanmeldingen verwerkt voor de ledenadministratie, en uiteraard ook die van jou. Als het goed is, heb je de bevestiging van de KNHS gekregen. In de loop van deze week kan je inloggen op Mijn Endurance en je inschrijven voor Montferland.

Bij mij staat het kopje 'Paarden' bovenaan in grijs tussen 'Uitslagen' en 'Adresboek', en onderaan in het grijze vlak.

Mocht je nog vragen hebben, schroom niet te mailen. Desgewenst kan ik ook contact opnemen met de wedstrijdorganisatie voor je.

Hartelijke groet,
Bernadette
Ledenadministratie KNHS-Endurancevereniging