Schilde????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roxan1

Schilde????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 10:34

En gaat er niemand naar Schilde as zondag? Dat is voor Brabant ook een "thuiswestrijd".
Wij gaan wel, allereerste wedstrijd weer sinds een jaartje of 17 :j

Even een kleine tussenstop voor het werpen en trachten op te voeden van mijn 2 zonen. Ze hebben nu af en aan verkering en drinken bier en passen op de kinderen van de buren dus lijkt me dat ik hier niet meer voor thuis hoef te blijven en MIJN tijd weer aangebroken is :D

Zo zie je maar - endurance virus raak je nooit meer kwijt!

Ben begonnen begin jaren '90 en herinner me zelfs de discussie over de maximum snelheid nog!

Heb ons ook al ingeschreven voor Renesse - wedstrijdgebied zal Zuid-Nederland en noord-België worden. Als ik zie hoe alles veranderd is ben ik ook weer een echte nieuwkomer, we zullen zien!

Ibbel

Re: Schilde????

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 16:48

Wat leuk! Een herintreder :+

sandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:40

ja ik rij ook mee.
rij je alleen? ik zoek nog iemand om de wedstrijd mee samen te rijden.

Roxan1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 19:28

@Sandro Nee ik rij samen met een vriendin, weet natuurlijk niet of de tempo's een beetje gelijk liggen maar het is natuurlijk vrij om achter iemand aan te hobbelen. Wij gaan voor de eerste keer en doen het rustig aan. Mijn paard is 161cm en een draver die van mn vriendin net iets kleiner en een Welsh K, niet dat hoogte heel veel uitmaakt maar om een idee te krijgen. In ieder geval tot zondag.
Ik zou wel foto's willen plaatsen hier op bokt in mn profiel zodat je me kunt herkennen maar dat is me nog niet gelukt, moet ik even induiken...

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:30

Schilde in belgie ? Kan iemand mij informeren hierover ? Ik woon daar en wil wel mss eens komen kijken

arun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:52