Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eefj33 schreef:Ja dat lijkt mij ook haha, maar toch zijn er behoorlijk wat (uitgekoerste) Dravers die de Arabieren voorbij lopen. Hoe is dat te verklaren dan?
dat ze op kortere afstanden er voorbij gaan is inderdaad wel logisch 
Excuses!
onze eerste 80km werd een honderd kilometer door verkeerd rijden door mijn fout, we werden alsnog derde van de 4, door in de laatste paar meters eindsprint iemand nog voorbij te kunnen rijden die wel 80km goed gereden heeft! Het moet ook tussen de oren zitten bij paard en ruiter Hilli schreef:Angela Jonkman heeft met haar draver Timo in het kader gezeten, bij mijn weten de enige. De rest is AV, met weinig anders erbij.
(o.a. mee naar Qatar) Maar ik ben bang dat het bij Dravers ook vaak het gebrek aan ambitie van de ruiter is.
mijn draver heeft trouwens op de baan gelopen maar is uit de koersen gehaald omdat ze te gevaarlijk werd/was!
maar daar zul je met een draver toch ook aanlopen tegen het feit dat de galop voor een draver niet z'n meest economische gang zal zijn, in veel gevallen. En met dergelijke snelheden draven is voor de ruiter (en het paard ook wel) ook niet echt optimaal te noemen.