endurance zonder eigenpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pablo1999

endurance zonder eigenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 18:11

Mij lijkt het leuk oom aan een endurance wedstrijd mee te doen maar niet met eigen paard.
Zijn er endurance wedstrijden waar je dan aan mee kan doen en waar/waarneer?

Ik hoop het wel lijkt me leuk.

Sok

Re: endurance zonder eigenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:20

Nope, dan zul je toch echt iemand moeten vinden die z'n paard aan je wil uitlenen ;)

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:25

Nee dat is er inderdaad niet. Mensen die meedoen zonder eigen paard hebben een paard van een ander te leen die zij trainen voor de Endurance.
Daarnaast kun je niet zomaar even mee rijden. De training en alles wat erbij hoort is heel belangrijk in deze tak van sport. Daar zul je je goed voor moeten inlezen en mensen moeten opzoeken die kunnen helpen met advies. Je moet het paard ook goed kennen, zodat je zelf op tijd merkt wat het paard onderweg nodig heeft, wat er moet gebeuren tijdens de vetgate etc etc want de gezondheid van het paard en het Fit to Continue zijn is het belangrijkste onderdeel van deze sport.

Beauuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:28

Je hebt wel enjoy the ride ritten die georganiseerd worden, en daar kan je bij sommige locaties een paars huren. Het is ongeveer hetzelfde idee als endurance, maar dan gaat het niet echt om de tijd die je rijd en geen controle posten etc.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:31

Beauuum schreef:
Je hebt wel enjoy the ride ritten die georganiseerd worden, en daar kan je bij sommige locaties een paars huren. Het is ongeveer hetzelfde idee als endurance, maar dan gaat het niet echt om de tijd die je rijd en geen controle posten etc.

Dat heeft totaal niets met endurance te maken.
ETR zijn gewoon gezellige, georganiseerde buitenritten.