Aangezien ik wil gaan trainen voor mijn eerste endurance wedstrijden ben ik aan het rondkijken voor een hartslagmeter. Nu kwam ik er achter dat dat ook via je mobiel kan, zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben. Kan deze "omgebouwd" worden voor op een paard? Hoe? Ik heb een HTC mini.
Hopelijk kan iemand mij helpen, de echte paarden hartslagmeters zijn flink aan de prijs. Vandaar...
Ow haha, naja op zich nog net betaalbaar. Even nog een maandje doorsparen, bedankt.
Als er nog mensen meer weten over mobiele hartslagmeter hoor ik het graag.
JJane
Geplaatst: 03-02-14 09:36
Vaak vreet het batterijen van je mobiel. En aangezien je met endurance best lang in het zadel zit is het niet altijd handig. Overigens lijkt een hartslagmeter duur het is wel een fijn trainingstool en niet alleen bij endurance maar ook bij het inrijden en verkeersmak maken van jonge paarden. Je kan goed zien hoe goed ze met de nieuwe dingen om kunnen gaan.
Op www.equineeveryday.wordpress.com staat een erg interessant stuk over het trainen met een hartslagmeter! Leuk om te lezen. Ook een leuk discussie-onderwerp!
unihorses
Geplaatst: 03-02-14 21:26
laatst zag ik ergens een simpele mensen meter omgebouwd naar paarden meter... maar waar? edit: zo'n knutselsite met allemaal werkjes van bokt... http://dabo-design.nl/paardenhobby/