https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... _web#gid=9 We kunnen u reeds de ontwerpkalender 2014 voor Begië doorgeven. De NL wedstrijden zullen zo gauw als deze na de vergadering van december bekend zijn verder ingevuld worden!!
En dan nog blijft het een concept, lijkt me.. Neem aan dat de KNHS EV de officiele kalender vrijgeeft en dan pas met zekerheid gezegd kan worden, welke wedstrijd wanneer is..
kim345
Geplaatst: 03-11-13 10:49
Sok schreef:
En dan nog blijft het een concept, lijkt me.. Neem aan dat de KNHS EV de officiele kalender vrijgeeft en dan pas met zekerheid gezegd kan worden, welke wedstrijd wanneer is..
Maar dan heb je gewoon nu al een beetje een idee. Staat ook groot boven, concept. Dus dit is extra service!
risky
Geplaatst: 03-11-13 15:09
Leuk, ik zie al een paar mooie wedstrijden ertussen staan waar ik wel naar toe wil
Toch wel handig,kan in ieder geval nu al rekening houden met een wedstrijd hier in de buurt.
Karrimh
Geplaatst: 04-11-13 22:04
altijd prettig als het allemaal op tijd bekend wordt gemaakt, nu maar hopen dat er niet teveel wijzigingen tussendoor komen. heb altijd een strakke planning en zeker voor volgend jaar, want als het goed is kom ik er met 6 aan de start