Het programma begint om 10:00 met een presentatie (incl. film) waarbij verschillende zaken aan bod komen zoals trainen, het wedstrijdverloop en handige tips mbt bijvoorbeeld groomen.
Om 12:00 volgt de lunch waarna om 13:00 het praktijk gedeelte zal beginnen. In de binnenbak laten we jullie zien hoe je de hartslag van je paard kunt meten en hoe een voorkeuring met een dierenarts gaat.
Om circa 14:30 is er dan de mogelijkheid om onder begeleiding van Désirée Hanen een trainingsrit te maken. Dit zal een korte route van circa 10 a 15 km over het strand zijn waarbij ook het rijden met een GPS aan bod komt. Deze rit is echter alleen mogelijk indien je een eigen pony/paard meeneemt. Bij manege Grol kun je eventueel een box huren om je paard/pony gedurende de rest van het programma onder te brengen.
Ben je nieuwsgierig en lijkt het je leuk om deel te nemen? schrijf je dan in via inschrijven@endurancezeeland.nl
ik moet namelijk even kijken hoe ik dan met vervoer zit. Denk dat ik wel een trailer kan huren om langs te komen.