Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
doe helaas niet meee
. Maar toen zag ik dat je ook alleen zondag de PVT en de MA kunt starten, en dat durf ik denk ik wel aan.
Gwahir schreef:Ik wilde me heel dapper gaan inschrijven voor de allereerste keer met mijn 5-jarige, maar nu ben ik me toch aan het twijfelen geslagen! Mag ik eigenlijk wel POR starten (vanwege zijn leeftijd)? Durf ik wel het hele weekend met hem weg en hoe gaat dat dan allemaal? Nu durf ik dus niet zo goed meer![]()
![]()
. Maar toen zag ik dat je ook alleen zondag de PVT en de MA kunt starten, en dat durf ik denk ik wel aan.
Wel zou ik op zaterdag dan graag gaan kijken hoe zo'n meerdaagse wedstrijd dan eigenlijk gaat, dus als iemand daar nog tips voor heeft of mij op sleeptouw wil nemen?
Misschien kan je de organisatie vragen of er iemand is die nog een rijmaatje zoekt? Dan kan je op die manier een beetje optrekken.
op zaterdag ga ik zonder paard, kijken hoe het allemaal gaat voor de volgende keer
Komen er ergens foto's? Ik ben superbenieuwd! En alle leden van de organisatie: geweldig gedaan!