TREC Elten, wie doet er mee? (Montfrland)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moonshine88

TREC Elten, wie doet er mee? (Montfrland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 17:00

Hallo Bokkers,

Wie doet er mee 14 en 15 september in Elten (Montferland) aan de TREC Wedstrijd.

Ik doe voor het eerst mee in de T1 met mij dressuur/spring KWPNer.. Ben erg benieuwd

Felien_Kyra

Re: TREC Elten, wie doet er mee? (Montfrland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:01

ik ga wel kijken :) doe helaas niet meee :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:25

Ik doe mee, veel zin in.
T2

meiske04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:25

Ik doe ook mee, alleen op zondag. Hoop volgende jaar een keer een hele wedstrijd te doen, maar eerst nog op zoek naar een rijmaatje(s) met trec-ervaring.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 21:21

Ik doe mee als vrijwilliger. :D

locorette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 11:18

Ik rijd mee! Ben zeer benieuwd hoe het gaat aangezien mijn paard een beetje onafscheidelijk is met zijn maatje :')

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 11:26

Ik wilde me heel dapper gaan inschrijven voor de allereerste keer met mijn 5-jarige, maar nu ben ik me toch aan het twijfelen geslagen! Mag ik eigenlijk wel POR starten (vanwege zijn leeftijd)? Durf ik wel het hele weekend met hem weg en hoe gaat dat dan allemaal? Nu durf ik dus niet zo goed meer :o :o :o . Maar toen zag ik dat je ook alleen zondag de PVT en de MA kunt starten, en dat durf ik denk ik wel aan.

Wel zou ik op zaterdag dan graag gaan kijken hoe zo'n meerdaagse wedstrijd dan eigenlijk gaat, dus als iemand daar nog tips voor heeft of mij op sleeptouw wil nemen? :D

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 11:31

Gwahir schreef:
Ik wilde me heel dapper gaan inschrijven voor de allereerste keer met mijn 5-jarige, maar nu ben ik me toch aan het twijfelen geslagen! Mag ik eigenlijk wel POR starten (vanwege zijn leeftijd)? Durf ik wel het hele weekend met hem weg en hoe gaat dat dan allemaal? Nu durf ik dus niet zo goed meer :o :o :o . Maar toen zag ik dat je ook alleen zondag de PVT en de MA kunt starten, en dat durf ik denk ik wel aan.

Wel zou ik op zaterdag dan graag gaan kijken hoe zo'n meerdaagse wedstrijd dan eigenlijk gaat, dus als iemand daar nog tips voor heeft of mij op sleeptouw wil nemen? :D

Paard moet minimaal vijf zijn om mee te doen het hele weekend, dus dat is geen probleem :) Misschien kan je de organisatie vragen of er iemand is die nog een rijmaatje zoekt? Dan kan je op die manier een beetje optrekken.

pippenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:40

ik ga eens kijken want dit lijkt me al heel lang erg leuk, mn haffie is volgend jaar 6 dus wie weet. Kan ik eens met mensen praten die dit langer doen. En eens kijken wat voor zadels er gebruikt worden.

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:22

Woohoo ik heb me opgegeven voor de MA en de PVT op zondag :) op zaterdag ga ik zonder paard, kijken hoe het allemaal gaat voor de volgende keer :)

Lars_Alida

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 09:31

Heb mee gedaan,en vond het erg leuk!
Gezellige mensen en leuke accomodatie.
Zonder POR maatje is het zo,n eerste keer niet te doen.
Althans, als je zo,n slechte postduif bent als ik.Kom overal waar ik wezen wil maar dan duurt t effe wat langer.
(Daarom nogmaals bedankt Annemarieke).
Pony is "helaas"drachtig,dus mijn TREC carriere staat gelijk weer stil,maar vind het echt een aanrader.

locorette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 10:57

Ik kon helaas niet meedoen aangezien ik een paar dagen voor de wedstrijd de bof heb gekregen :roll:
Ik hoop dat iedereen er een leuk weekend aan over heeft gehouden!

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:54

Ik heb ook meegedaan en ik vond het onwijs leuk :) Komen er ergens foto's? Ik ben superbenieuwd! En alle leden van de organisatie: geweldig gedaan!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:57