Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan leer je ook de basis van het kaartlezen en kan ik uitleggen waar je op moet letten bij de hindernissen. 4 augustus is de eerstkomende training.
Ik rij een paar keer in de week dressuurmatig en als ik op buitenrit ga, pak ik alles mee: sprongetjes, heuvels, plassen, hekken. Alles tot het maar normaal wordt. Die van mij kreeg ik eerst ook niet door een plas, en die gaat nu ook door een meter water:D terpentijn schreef:Bedankt, ik heb de site gevonden en alles zitten doorlezen!
Dat gaat me nog wat worden, vooral die POR (ik bedoel met name dat kaartlezen.... oefff.... met viltstiften moet je van alles gaan aantekenen... het duizelt me nu al....)
Begrijp ik, dat er cursussen kaartlezen worden aangeboden, want ik kan nog net links van rechts onderscheiden, maar onder en boven op een kaart wordt voor mij al een soort abstracte hogere wiskunde, hahaha... Maar goed ik heb nog een jaartje om me voor te bereiden als ik besluit mee te doen....
Dat leer je ook wel
Maar inderdaad, de hele dag training is inclusief kaartlezen en een stukje POR rijden om het gevoel te krijgen.