Wie kan mij duidelijkheid geven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Qwillion

Wie kan mij duidelijkheid geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 22:55

(( ik heb t FAQ topic al gelezen ))

Het volgende!

Ik wil graag Klasse 1 gaan starten met mn Tinker puur voor de fun, daarnast wil ik met mn KWPNer in de dressuur starten.

Is t mogelijk dat ik op de startpas van mn KWPNer en evenals lid wordt van HER&DER kan starten met mn Tinker in de klasse 1????

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 02:32

Nee, dat is niet mogelijk. Je bent wel lid van de KNHS dus kan je in de impulsrubriek starten met je tinker. Hij moet wel een paspoort hebben, chip en geldige entingen (basisenting, niet langer als 365 dgn tussen 2 entingen en enting niet korter als 6 dgn voor de wedstrijd

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 08:00

Om in klasse I te starten moeten zowel jij als je tinker op een startpas staan, dus je zult voor je tinker nog een startpas moeten aanvragen (het is dus niet noodzakelijk om als cobinatie op een startpas te staan). Een andere optie is om de impulsrubriek te starten, hiervoor is geen startpas nodig, alleen lidmaatschap van de KNHS.

Qwillion

Re: Wie kan mij duidelijkheid geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 08:22

IK BEN DUS BLOND.....

Moetje dan voor je paard een aparte pas hebben en voor je zelf ook 1?

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:42

Allebei heb je een pas nodig, dat mag gewoon samen zijn natuurlijk, maar mag ook los van elkaar zijn.
Als bijvoorbeeld een vriendin een startpas aan zou vragen met je tinker is het ook goed, omdat je er dan allebei 1 hebt.

Qwillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 13:03

Aha, ik snap m. Thanks