ik denk dat ik impuls met haar ga starten 11 augustus (:
we hebben afgelopen zaterdag een buitenrit van 14 km gemaakt die ze makkelijk rijdt, we rijden veel buiten met haar en ze vind niks eng! (op onbekende terreinen komen doet ze zo, ik heb les met haar op een andere manege en ben laatst ook zomaar even de stal van een vriendin met haar ingereden om haar even op te pikken en samen naar buiten te gaan, water over dr nek gooien etc. vind ze ook niet eng! ook schrikt ze niet van treinen, honden, geluidsmakende dingetjes die ze niet ziet etc.)
nu dus vooral de conditie trainen (: ik en de bijrijders rijden veel met haar buiten, en ik ga aankomende zondag met de manege mee voor een buitenrit van 25 km! ze doen er 3,5 uur over en ik had even uitgerekend dat is ongeveer 7 km per uur, even kijken of ze dit makkelijk uit rijd, er zal veel stap in komen denk ik
die buitenrit van 14 km doen we trouwens vaker, haar fjord heeft alleen veel minder conditie dan Ciara dus vandaag dat ik samen met haar NOG geen langere ritten ga doen, maar die gaan zeker komen! (haar fjord was de vorige keer al aan het zweten toen we ongeveer op de helfd waren terwijl Ciara nog zo goed als droog was)