Hallo iedereen!
Een kennis van mij gaat binnenkort een nieuwe pony kopen, en ik mag mee! Zij koopt hem, maar ik mag
zegmaar mee 'uitzoeken', en ik ga er ook mee lessen en wedstrijden rijden.
Ik vind zo'n beetje alles met paarden leuk, en heb voorheen dressuur en springen gestart.
Nou lijkt cross mij ook leuk, nouja, daarvoor heb je SGW
Maar ook endurance lijkt mij gaaf om te doen. Maarja, al die dingen combineren? Kan dat wel?
Ik snap wel dat je dan niet alles op het hoogste niveau kan doen enzo.
Ik moet natuurlijk eerst afwachten wat voor soort pony het wordt, wat hij/zij kent, wat hij/zij kan en wat hij/zij
leuk vindt om te doen!
Ik denk dat ik uiteindelijk het meest dressuur/springen ga starten, en af en toe een keer een cross. SGW weet ik
nog niet of ik dat ga doen. Maar kan je dressuur en springen ook combineren met endurance?
Ik moet natuurlijk eerst zien wat de pony kan en wat hij leuk vindt, en ook of ik het zelf leuk vind om te doen, en
ik ga niet per se op zoek naar een pony voor de endurance. Ik wil voornamelijk blijven dressuren en springen.
Misschien zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of die het zelf ook combineren? Hoe combineren jullie het dan,
hoe veel trainen jullie op die gebieden, en hoe doen jullie het qua wedstrijden?
En is het misschien zonde van het geld, aangezien je wel lid moet worden, etc.?
Ik ben wel gewoon lid van de KNHS.
Ik wacht natuurlijk af wat voor pony het wordt, maar ben toch al benieuwd!
Groetjes Kirsten