Gezocht: een lift naar Grolloo 6 juli!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovewidy

Gezocht: een lift naar Grolloo 6 juli!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 12:15

Hoi!

Ik heb in Leersum mijn eerste wedstrijd gereden, en ik vond het echt super! ik wil dus graag nog een keer mee doen. Alleen is het probleem dat ik vanwege het geloof niet van mijn ouders op zondag rijden mag, heb hier al over gediscusseerd maar hier valt echt niet over te praten. Zolang mijn pony en ik nog thuis wonen, hebben we ons aan de regels te houden en om ik vind het ook een beetje onaardig om dwars tegen de principes van mijn ouders in te gaan.

Maarja, daardoor duurt het nog hele poos voor ik weer mee kan doen. Nu is Grolloo de eerste wedstrijd die op zaterdag is. Maar nu t volgende probleem is dat het voor mij 2 uur rijden is naar Grolloo en mijn ouders geen zin hebben om zo'n eind te gaan rijden. En zelf heb ik nog geen rijbewijs.

Nu bedacht ik mij dat er misschien meer mensen zijn die bij mij in de buurt wonen, of die bijna langs mij rijden, waarmee ik misschien mee zou kunnen rijden.

Ik woon in Overberg, klein plaatsje vlak naast Veenendaal in de provincie Utrecht. Dit is dus middenin het land.

Mijn pony is een hele brave pony van 1.42. Ze doet echt geen vlieg kwaad. Ze stapt ook zo de trailer op en schopt ook op de trailer geen herrie. Naast vreemde paarden staan in de trailer hebben we al vaker gedaan, dit was ook geen probleem. Het is ook echt geen vechter ofzo.

Wat kosten betreft betaal ik uiteraard mee, ik ben ook bereid wat extra te betalen voor de moeite.

Ik snap dat het veel gevraagt is, maar is er iemand met wie ik mee zou kunnen rijden? Of anders misschien iemand die gaat vrijwilligen en die dan toch die kant op gaat?