Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eens in de zoveel weken pak ik wel de trailer om naar een ander gebied te gaan. Ik vind 1,5 á 2km stappen naar het bos de max.Ninx schreef:* hoe zijn je uitrijmogelijkheden? Vind je direct aan het bos/ hei zitten een must, of pak je net zo makkelijk een trailer of stap je eerst rustig 20 minuten voordat je bij een uitrijgebied komt?
Citaat:* hoe belangrijk zijn trainingsmaatjes? of gelijkgestemden in je omgeving om ervaringen te delen, elkaar te helpen en/of adviseren?
Citaat:* vind je een stal en voorzieningen een must, houd je je paard het liefst zo natuurlijk mogelijk, vind je continue beweging (buiten je training om) het belangrijkste (dus 24/7 buiten), of zet je je paard juist 's nachts op stal?
) is op 3 km lopen, ik vind het wel fijn als warming up en cooling down. Wat trainingmaatjes betreft een oproepje plaatsen is zo gebeurd en dan tref je ervaren endurance ruiters en ruiters die net begonnen zijn en dat is hartstikke leuk, leerzaam en gezellig.
paard staat daar ook gehuisvest.Ninx schreef:hoe zijn je uitrijmogelijkheden? Vind je direct aan het bos/ hei zitten een must, of pak je net zo makkelijk een trailer of stap je eerst rustig 20 minuten voordat je bij een uitrijgebied komt?
Ninx schreef:hoe belangrijk zijn trainingsmaatjes? of gelijkgestemden in je omgeving om ervaringen te delen, elkaar te helpen en/of adviseren?
Ninx schreef:vind je een stal en voorzieningen een must, houd je je paard het liefst zo natuurlijk mogelijk, vind je continue beweging (buiten je training om) het belangrijkste (dus 24/7 buiten), of zet je je paard juist 's nachts op stal?
Ninx schreef:hoe zijn je uitrijmogelijkheden? Vind je direct aan het bos/ hei zitten een must, of pak je net zo makkelijk een trailer of stap je eerst rustig 20 minuten voordat je bij een uitrijgebied komt?
Ninx schreef:hoe belangrijk zijn trainingsmaatjes? of gelijkgestemden in je omgeving om ervaringen te delen, elkaar te helpen en/of adviseren?
Ninx schreef:vind je een stal en voorzieningen een must, houd je je paard het liefst zo natuurlijk mogelijk, vind je continue beweging (buiten je training om) het belangrijkste (dus 24/7 buiten), of zet je je paard juist 's nachts op stal?
jbverwiel schreef:Ik kan alles zelf bepalen hoe mijn paarden leven en dit vind ik erg fijn, nooit meer verkeerd voer wat er door een goed willend stalgenoot in word gegooid of teveel of te weinig hooi. Het enige is wel dat je minimaal 2 keer per dag er naar toe moet maar dit vind ik alleen maar top!

AlaskaTorrie schreef:... En met de Rucphense bossen en heide naast de deur, hebben we eindelijk weer genoeg uitrijmogelijkheden!