Jou foto/verslag in de Her&Der?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

weslyjune

Jou foto/verslag in de Her&Der?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 10:48

Met het nieuwe seizoen in zicht willen we bij deze iedereen oproepen om je mooiste foto's of een leuk verslag naar de Her & Der te sturen.

We hebben met een nieuwe commissie de H&D nieuw leven in geblazen. "Door leden, voor leden"! Eerder werden verslagen in het laatste blad als terugblik geplaatst, dit jaar willen we het hele jaar rond wedstrijdverslagen en leuke foto's plaatsen. Verslagen die al uitgebreid op het internet staan zullen we helaas niet in het blad plaatsen, die heeft iedereen al op een andere manier kunnen lezen ;)

Vermeld bij foto's wel wie/wat/waar er te zien is en wie de fotograaf is. Nauurlijk zijn de mooiste foto's die van jou en je paard midden in het parcour :+ maar ook andere goed gelukte foto's kun je sturen. Foto's die de sfeer van een wedstrijd aangeven, je paard die gekeurd wordt, je grooms in actie ... bedenk het maar ... minimale grote van een foto is circa 1 mb

redactie.herender@gmail.com

Djilna

Re: Jou foto/verslag in de Her&Der?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:00

Suggesties over onderwerpen die jullie graag in de Her&Der willen kunnen lezen zijn ook altijd welkom :)

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 14:11

Wie heeft er mooie foto's van zijn/haar paard terwijl je door mul zand rijdt of terwijl je een heuvel(tje) op en af rijdt?
Het hoeft niet op wedstrijd foto's te gaan.

Mogen we jou foto gebruiken voor de Her&Der?

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 18:08

Ik heb nog wel een verslag:als groom in fontainebleau, maar ik weet niet of Djilan daar zelf een verslag over maakt?

En ik ben bezig met een filmpje over fontainebleau maar dat duurt nog 207 minuten :D hij is een beetje groot

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:50

Daphne, je mag rustig foto's opsturen ;) Jij hebt ze gemaakt :D

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 15:31

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:03

Djilna schreef:
Suggesties over onderwerpen die jullie graag in de Her&Der willen kunnen lezen zijn ook altijd welkom :)

Is het misschien een idee om het eens over de ( verschillende soorten) huisvesting te hebben? En waarom mensen kiezen voor een bep huisvesting voor hun endurance paard.

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 15:10

Ook gedurende het seizoen ontvangen we graag leuke foto's en verslagen. Wie heeft er een mooie rit gereden? Wat bijzonders meegemaakt? Een mijlpaal gehaald of een PR verbeterd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:26

@Weslyjune:
Misschien niet alleen handig om te vragen "wie de fotograaf" is, maar er ook bij te zetten, dat als de foto's niet ZELF door die persoon gemaakt zijn, ze éérst zelf schriftelijke toestemming bij de fotograaf moeten regelen, vóórdat ze wat insturen.

Want op dit punt gaat 't vaak zó snel fout...
Eigenaar stuurt nietswetend een leuke foto in, blad publiceert 'm (soms zelfs mét naam v fotograaf), maar aan de fotograaf is niets gevraagd en die komt er pas achter als het te laat is.

Blad verwijst dan naar de eigenaar. En eigenaar haalt z'n schouders op, omdat hij de kleine lettertjes op de site van de fotograaf niet goed gelezen had en van niets wist.
Bottomline: fotograaf blijft achter met de schade. En niemand lost 't op.

Dus niet vragen wie de fotograaf is, maar zorgen dat mensen een licentie meesturen met de foto die ze insturen, als hij niet door hen zelf gemaakt is.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:48

Naar mijn idee is de redactie van de Her & Der daar zeer scherp op Femke.
Tenminste, dat is wel mijn ervaring. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:52

Ok, helemaal top dan +:)+
Het is ook al heel goed dat er überhaupt iets over in 't eerste bericht staat. _/-\o_
Want zelfs dat ontbreekt heel vaak bij dit soort oproepjes.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 05:17

Ik heb nog wel een leuke foto denk ik. Zal er na het weekend even naar kijken. :)

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 06:18

Ah leuk, kom je op "the hall of fame" fotomiddenblad :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 06:20

Ik heb net bericht van de fotograaf. Dus ik ga hem vandaag even zeggen welke foto's het zijn zodat hij ze door kan sturen. Ze zijn circa 3 mb en dan komt mijn mailtje er weer aan. :))

Heb wel nog wat vragen maar dat zal ik wel in mijn mail omschrijven. :)