Bestaat TREC wel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bestaat TREC wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:38

Het is een ietwat provocerende titel :)

Ik wil serieus TREC gaan rijden, na 34 jaar is het tijd voor iets anders, en crossen met een haflinger blijft beperkt tot oefencrossjes.

Afin.. Ik op zoek naar informatie.

Hier op Bokt als eerste uiteraard. De mededelingen stammen uit 2010 of eerder en de linkjes daarin doen het niet.
De wedstrijdkalender is sinds 2010 niet meer bijgehouden.
Weinig actieve topics.

Dan maar op zoek buiten Bokt.
Op een website in nineties look vind ik iets, de TREc vereniging. Er staat wat beperkte informatie, de regelementen en inderdaad wat nieuws over het afgelopen NK. Geeft niets, allemaal vrijwilligerswerk natuurlijk.
Maar het forum is stil... Heel stil

Waar gaan jullie heen , als je over TREC wil praten, lezen of leren?

bianca5055

Re: Bestaat TREC wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 06:55

Het is inderdaad een provocerende titel.

Vraag me persoonlijk erg af welke site jij bekeken hebt van de Trec Club Nederland aangezien de site die ik ken toch echt bomvol info staat. Op deze site www.trec-club.nl kun je al erg veel info vinden. Van regelementen tot agenda en trainingslocaties.

Daarnaast vind ik het vreemd dat je hier op bokt geen info gevonden krijgt aangezien we een subforum hebben samen met de endurance. Na het NK half oktober zijn er diverse foto topic geweest. Ook is de huiskamer ook best actief. Het scheelt wel dat ons wedstrijdseizoen voorbij is, dus men is wat rustiger.

Er is inderdaad een forum buiten bokt, wat momenteel erg stil is. Daar weet ik de oorzaak niet van.

Maar als je info wil zou ik zeggen stel je vraag ipv dit op te schrijven.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 07:58

Er is genoeg hoor :+

[HK] TRECtopic II: Wij TRECen door in deel 2!

en inderdaad trec-club.nl. Recente topics:
[TEN] NK TREC in Hoenderloo
[TEN] Bepakking T2 Trec
[TEN] TREC Soeren, wie?

Maar inderdaad, het seizoen is net afgelopen, dus het is even wat rustiger. Het forum is wat stil ja, maar dat ligt er ook weer aan dat er geen wedstrijden zijn. Je kan wel vanalles volgen via facebook als je dat hebt:
De officiële TREC Club pagina: https://www.facebook.com/pages/TREC-clu ... 1954030781
De TREC groep: https://www.facebook.com/groups/180657825346971/
en verschillende organisatoren hebben ook groepen op facebook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 08:03

Ah dankjulliewel, het huiskamer topic had ik niet gevonden fijn!

Die titel is natuurlijk ook een grapje, ik weet ook wel dat TREC bestaat, ben niet voor niets zo enthousiasten met vragen ga ik zeker hier langkomen, maar ik zoek altijd graag eerst zoveel mogelijk zelf uit.
Ook de trainingslocaties zijn een nuttige toevoeging.
Kan ik me voorbereiden op komend seizoen.
In Engeland is ook een wintercompetitie ontdekte ik, in NL niet neem ik aan (net als endurance, ik heb een jaar of 15 geleden endurance gereden)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 08:07

Er zijn wel eens wat indoor-dingen, maar daarvoor ben je toch afhankelijk van mensen die het organiseren :+ Als die er niet zijn gaat het lastig :+ Maar je kan in ieder geval wel wat bekijken voor die tijd. A.s. zaterdag en zondag houdt de TREC Club demonstraties tijdens Paard en Koets in Den Bosch. 26 januari geef ik een clinic tijdens Paard&Zo in Drachten, daar is dan ook een stand aanwezig.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:11

en natuurlijk ook in de start van dit sub forumhet topic over hoe en wat met endurance en TREC:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=131&t=419402

Ergens moet je toch leren zoeken als ik het zo zie, als ik hier in de zoek functie TREC in vul komt er toch echt heel heel tevoorschijn :P

Maar kom lekker langs op Paard & Koets of Paard & Zo en je kunt alles vragen over TREC dat je zou willen weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:23

Doe ik zeker , staat al in mijn agenda.

Natuurlijk is er iets te vinden, maar de recente BOKT topics die gelinkt worden zijn uit september , dat is best al even geleden ( maar wel bedankt voor het plaatsen hier, is fijn dat er zo leuk gereageerd wordt op mijn oproepje, het voelde hier stil :) )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-11-12 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:24

WendyBZ schreef:
Er zijn wel eens wat indoor-dingen, maar daarvoor ben je toch afhankelijk van mensen die het organiseren :+ Als die er niet zijn gaat het lastig :+ Maar je kan in ieder geval wel wat bekijken voor die tijd. A.s. zaterdag en zondag houdt de TREC Club demonstraties tijdens Paard en Koets in Den Bosch. 26 januari geef ik een clinic tijdens Paard&Zo in Drachten, daar is dan ook een stand aanwezig.

beide zet ik in mijn agenda !!!! dankjewel

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:56

er zijn ook foto topics van het NK geplaatst, en die was in Oktober
TREC heeft een winterstop (net als endurance) dus er zal nu ook een stukje minder geplaatst worden waarschijnlijk.
Maar we zien je wel verschijnen bij de info stands op de evenementen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:13

ITP is heel informatief heb ik idd net ontdekt.

Zaterdag of zondag naar Paard & Koets , en verder maar gewoon beginnen om de speciale onderdelen te oefenen.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:45

dan zijn zowel Bianca5055, wendyBZ en ik er dus we gaan je vast zien.
Wij rijden alle 3 trouwens ook mee in de demo :D

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:47

Er zijn meer mensen lid van de TREC Club hoor :') Het is wel heel erg dat wij alleen antwoorden :=

Maar inderdaad, gewoon even komen kijken en zeggen wie je bent :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:48

Ik zie dat de 3 Trec goeroe's al geantwoord hebben, dus ik heb weinig toe te voegen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:20

maar wel leuk dat je reageert :)

Wendy : kom ik me wel even voorstellen : hallo ik ben diegene die vind dat TREC niet bestaat :D
Ben erg benieuwd, ondertussen nu ook al het eea gevonden, maar besef wel dat de psort in Nederland nog best klein is, en dat is ook wel weer gezellig denk ik zo.

bianca5055

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 05:58

De club/ sport is inderdaad nog klein. Geloof dat we een 100 leden hebben, dus dat is niet erg veel. Vandaar dat er ook weinig vragen zijn, als je dat alleen al afzet tegen het aantal bokkers is dat nog klein. Maar we zien je dit weekend wel op de beurs!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 07:45

Bovestaand geldt voor OHZ, maar wist je dat er ook al een oefenwedstrijd was voor aanspanningen? Men-TREC?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 07:52

De demonstratie op Paard & Koets is onder het zadel én aangespannen. Volgend jaar zal de eerste officiële aangespannen TREC zijn in Nederland :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 07:53

Marieke, Johanna Vellinga zit vlak bij ons en heeft wel eens oefendagen TREC bij haar. Je vindt haar in mijn vriendenlijst op FB.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:51

Dankjewel Sonja ... daar ga ik iets mee doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:07

Doe 'r de groeten als je er een keertje langswipt! O en dan ook even met verliefde ogen namens mij tegen Oortje zeggen dat 'ie een dikke ezel is :D
Jo heeft een pikzwarte Arabische hengst. Zoooooo belachelijk mooi.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 08:32

WendyBZ schreef:
De demonstratie op Paard & Koets is onder het zadel én aangespannen. Volgend jaar zal de eerste officiële aangespannen TREC zijn in Nederland :)

Officieel of niet: Berith en ik wonnen de eerste wedstrijd!
Ik snap het verschil niet. Je hebt toch lol + knol?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:42

Wendy , gilbey. En bianca dank voor de demo vandaag, en dat ik heel geduldig te woord werd gestaan.
Ben gelijk maar lid geworden en heb een knaloranje hoofdstel gekocht.
Heerlijke dag!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:44

Ik heb je niet gesproken -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:04

Maar wel bijna naast me gestaan :) bij de bit to fit stond ik bij jullie.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:06

Had dat even gezegd dan :D