ervaring met endurancehoofdstel bestellen via hippogriff

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horsesandme

ervaring met endurancehoofdstel bestellen via hippogriff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 17:42

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met bestellen via hippogriff? 1.5week terug heb ik daar een hoofdstel besteld. Maar nog steeds niet binnen gehad. Na 2x mailen kreeg ik bericht terug dat het hoofdstel niet leverbaar is en moet worden besteld in Dubai. Dus het kan even duren voor het binnenkomt. dit vond ik heel raar..
Hebben meer mensen wel eens daar besteld? Kregen jullie het optijd binnen?
En hoe is de kwaliteit van de hoofdstellen?

Ps: heb de zoekmachine gebruikt. Maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden....

Onali

Re: ervaring met endurancehoofdstel bestellen via hippogriff

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 17:45

Kwaliteit is prima en ja ze bestellen spullen in Dubai. Dus dat is niet raar.

Was misschien wat netter geweest om dat even door te geven. Wat stond er op de site als leverdatum?

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 17:49

IndianLady schreef:
Kwaliteit is prima en ja ze bestellen spullen in Dubai. Dus dat is niet raar.

Was misschien wat netter geweest om dat even door te geven. Wat stond er op de site als leverdatum?

Er stond geen leverdatum bij. Dat is ook de reden dat ik ze mailde.. want ik hoorde niks meer na betaling.
Maar fijn om te weten dat iig de kwaliteit er goed is. Ben benieuwd hoelang het bestellen uit Dubai duurt.
Had nog nooit gehoord dat daar wel eens paardenspullen vandaan kwamen. :+ :o

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 17:53

Daar komen de biothane hoofdstellen vandaan.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:56

HAR-->TEN

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 12:44

Nou niet alleen van daar, alleen die van Hippogriff ;)
In Nl heb je Goedhard en zo zijn er in meerdere landen bedrijven die biothane producten maken en leveren.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 20:01

Djilna schreef:
Nou niet alleen van daar, alleen die van Hippogriff ;)
In Nl heb je Goedhard en zo zijn er in meerdere landen bedrijven die biothane producten maken en leveren.

Ik heb geen idee. Wilde geen idee. Wilde gewoon graag weten of iemand dit daar ook heeft gehad en of de kwaliteit van hippogriff goed was :)

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:22

Ik ken de kwaliteit van die hoofdstellen en ik vind het echt heel goed.
Je hebt waarschijnlijk nu even de pech dat je een kleur of maat besteld die niet bij hun, of 1 van de andere wederverkopers daarvan, op voorraad is en daarom zit er nu een langere levertijd op.
We werken juist met een stel verkopers samen om dit te proberen te voorkomen, maar helaas komt het toch nog voor.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 09:08

Horsesandme schreef:
Ik heb geen idee. Wilde geen idee. Wilde gewoon graag weten of iemand dit daar ook heeft gehad en of de kwaliteit van hippogriff goed was :)

Ik reageerde op Indianlady ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 09:13

Ik zei toch ook niet dat alle biothane hoofdstellen uit Dubai komen ;)
Ik zei alleen dat de hoofdstellen daarvandaan komen.

Ze vraagt het specifiek over Hippogriff :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 09:29

Ah ok :D Dan had k het verkeerd opgepakt ;)

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 15:21

Ik heb heel goede ervaringen met via internet bestellen (en ruilen) bij Hippogriff. Inderdaad niet netjes dat ze je niet even zelf lieten weten dat het langer ging duren, maar ik weet niet wat er precies over levertijden in hun voorwaarden staat. Ik ken het gevoel dat je je bestelde toffe hoofdstel dan ook snel wilt hebben...

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 17:56

jowien schreef:
Ik heb heel goede ervaringen met via internet bestellen (en ruilen) bij Hippogriff. Inderdaad niet netjes dat ze je niet even zelf lieten weten dat het langer ging duren, maar ik weet niet wat er precies over levertijden in hun voorwaarden staat. Ik ken het gevoel dat je je bestelde toffe hoofdstel dan ook snel wilt hebben...

Ja dat is het ook wel een beetje hoor. Haha! Ben benieuwd of het hoofdstel past en hoe is staat bij mijn pony :)

Pendurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 15:19

Sorry dat we je niet hebben laten weten dat hij besteld moest worden, ik zal het bespreken, zodat dat voortaan weer beter gaat.
De hoofdstellen komen inderdaad uit Dubai, omdat deze leverancier een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding biedt. Alleen zijn de levertijden daardoor wat langer.
We werken tegenwoordig samen met Country Mill, waardoor de kans dat een hoofdstel op voorraad is, veel groter is. Maar soms (zeker in de maat Full of in een minder populaire kleur) is dat helaas niet zo en duurt het een tijdje.
Zodra hij binnen is, sturen we hem direct op. Ik hoop dat we je er snel mee kunnen verblijden!

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 18:01

Hippogriff schreef:
Sorry dat we je niet hebben laten weten dat hij besteld moest worden, ik zal het bespreken, zodat dat voortaan weer beter gaat.
De hoofdstellen komen inderdaad uit Dubai, omdat deze leverancier een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding biedt. Alleen zijn de levertijden daardoor wat langer.
We werken tegenwoordig samen met Country Mill, waardoor de kans dat een hoofdstel op voorraad is, veel groter is. Maar soms (zeker in de maat Full of in een minder populaire kleur) is dat helaas niet zo en duurt het een tijdje.
Zodra hij binnen is, sturen we hem direct op. Ik hoop dat we je er snel mee kunnen verblijden!

Maakt niet uit hoor. Ben nu via de mail op de hoogte gebracht door jullie. En ben heel benieuwd hoe ie eruit ziet.
Ik vertrouw er op dat het goed komt ;)

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 17:55

Hippogriff schreef:

Hoelang duurt het meestal voor u de bestelde spullen uit Dubai binnen krijgt? Dan weet ik waar ik op kan rekenen! Ga binnenkort waarschijnlijk weg met mijn pony en wil dan graag met het endurance hoofdstel in de bossen rijden :)

MrTut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:43

:) lever tijd ong 6 wk, kwal zeer goed-prijs verhouding heb er al veel gekocht voor renpaarden :o

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-12 20:39

MrTut schreef:
:) lever tijd ong 6 wk, kwal zeer goed-prijs verhouding heb er al veel gekocht voor renpaarden :o

mijn 6weken zijn allang voorbij. wacht al sinds september en heb nog niks ontvangen..! Dus het zal mij benieuwen of ik het hoofdstel ooit nog krijg.

Shuristar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 23:47

Het hoofdstel zal zeker goed zijn. Ik heb er ook een en ben er heel blij mee, mooi materiaal. Allleen het bestellen bij Hippogriff doe ik niet meer. Het duurt lang voor het verstuurd wordt ook al is het op voorraad. Je moet er veel achteraan mailen, bellen kon toen niet want er stond geen nummer op de site. Nu misschien wel. Toen heb ik Suzanne gevraagd op een wedstrijd of ze het wel op voorrad had en toen was het snel verstuurd. De 2e keer duurde het weer veel te lang zonder opgave van levertijd. Echt heel jammer.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-12 23:41

Babybeertjes schreef:
Het hoofdstel zal zeker goed zijn. Ik heb er ook een en ben er heel blij mee, mooi materiaal. Allleen het bestellen bij Hippogriff doe ik niet meer. Het duurt lang voor het verstuurd wordt ook al is het op voorraad. Je moet er veel achteraan mailen, bellen kon toen niet want er stond geen nummer op de site. Nu misschien wel. Toen heb ik Suzanne gevraagd op een wedstrijd of ze het wel op voorrad had en toen was het snel verstuurd. De 2e keer duurde het weer veel te lang zonder opgave van levertijd. Echt heel jammer.

Ik heb hem nu binnen en ben het hoofdstel is zeker goed! Maar inderdaad ik had precies hetzelfde moest heel lang wachten en veel mailen en bellen voordat ik hem eenmaal had.
Voor mij helaas ook een reden om daar niet zo snel meer te bestellen!