Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IndianLady schreef:Kwaliteit is prima en ja ze bestellen spullen in Dubai. Dus dat is niet raar.
Was misschien wat netter geweest om dat even door te geven. Wat stond er op de site als leverdatum?
Djilna schreef:Nou niet alleen van daar, alleen die van Hippogriff
In Nl heb je Goedhard en zo zijn er in meerdere landen bedrijven die biothane producten maken en leveren.
jowien schreef:Ik heb heel goede ervaringen met via internet bestellen (en ruilen) bij Hippogriff. Inderdaad niet netjes dat ze je niet even zelf lieten weten dat het langer ging duren, maar ik weet niet wat er precies over levertijden in hun voorwaarden staat. Ik ken het gevoel dat je je bestelde toffe hoofdstel dan ook snel wilt hebben...
Hippogriff schreef:Sorry dat we je niet hebben laten weten dat hij besteld moest worden, ik zal het bespreken, zodat dat voortaan weer beter gaat.
De hoofdstellen komen inderdaad uit Dubai, omdat deze leverancier een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding biedt. Alleen zijn de levertijden daardoor wat langer.
We werken tegenwoordig samen met Country Mill, waardoor de kans dat een hoofdstel op voorraad is, veel groter is. Maar soms (zeker in de maat Full of in een minder populaire kleur) is dat helaas niet zo en duurt het een tijdje.
Zodra hij binnen is, sturen we hem direct op. Ik hoop dat we je er snel mee kunnen verblijden!
Hippogriff schreef:Sorry dat we je niet hebben laten weten dat hij besteld moest worden, ik zal het bespreken, zodat dat voortaan weer beter gaat.
De hoofdstellen komen inderdaad uit Dubai, omdat deze leverancier een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding biedt. Alleen zijn de levertijden daardoor wat langer.
We werken tegenwoordig samen met Country Mill, waardoor de kans dat een hoofdstel op voorraad is, veel groter is. Maar soms (zeker in de maat Full of in een minder populaire kleur) is dat helaas niet zo en duurt het een tijdje.
Zodra hij binnen is, sturen we hem direct op. Ik hoop dat we je er snel mee kunnen verblijden!
Babybeertjes schreef:Het hoofdstel zal zeker goed zijn. Ik heb er ook een en ben er heel blij mee, mooi materiaal. Allleen het bestellen bij Hippogriff doe ik niet meer. Het duurt lang voor het verstuurd wordt ook al is het op voorraad. Je moet er veel achteraan mailen, bellen kon toen niet want er stond geen nummer op de site. Nu misschien wel. Toen heb ik Suzanne gevraagd op een wedstrijd of ze het wel op voorrad had en toen was het snel verstuurd. De 2e keer duurde het weer veel te lang zonder opgave van levertijd. Echt heel jammer.