Nu kom ik graag goed voorbereid aan de start, ook al is het pas over een poos. Enerzijds omdat ik vind dat je die verplichting hebt naar je paard (netjes voorbereid zijn, niet hoeven stressen over zaken die je niet goed kent) en naar de organisatie (reglementen kennen, weten dat je entingen op orde zijn, enz.), anderzijds is het voor mij onderdeel van de 'voorpret' en vind ik het heel interessant.
Ik lees al veel langer mee op TEN, ken de site van de DER, weet de reglementen te vinden, hoop te kunnen vrijwilligen bij een wedstrijd en zoiets lijkt mij ook interessant. Ook heb ik diverse trainingsschema's gevonden op internet.
Nu vraag ik mij af - wat voor mij nog meer interessante informatie kan zijn. Is er bijvoorbeeld een boek dat écht een aanrader is? (Soms heb je van die boeken die echt standaardwerken zijn haast, bestaat zoiets ook voor endurance?).
Waar vind ik geschikte informatie over verschillende soorten trainingen? Wellicht dat zo een zaken vooral interessant zijn voor hogere klasses, maar ik wil altijd graag meer weten.

Informatie mag gerust wat lastiger zijn om door te lezen, ik heb enige fysiologische kennis (humaan).

Wie heeft er tips?