Endurance kennismakingsklasse met FNRS paspoort?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VERAx

Endurance kennismakingsklasse met FNRS paspoort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 13:20

Hallo,
Ik zit er over te denken binnenkort een keer een kennismakingsklasse endurance te starten. Echter kom ik wat tegenstrijdige informatie tegen.
''Een lidmaatschap van de KNHS is voldoende, maar dit is al het geval als je bijvoorbeeld een FNRS paspoort hebt....''

Ik ben dus in het bezit van een FNRS paspoort en geen KNHS. Alleen, wanneer ik naar het inschrijfformule van betreffende endurance ga, moet ik mijn KNHS persoons, en combinatienummer invoeren...

Is het nou wel of niet mogelijk om met een FNRS paspoort mee te doen?

liberty

Re: Endurance kennismakingsklasse met FNRS paspoort?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:06

Volgens mij wel. Als FNRS lid heb je een KNHS-nummer, die kan je vast wel opvragen :)

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 18:11

Ik heb de KNHS maar even een mailtje gestuurd, aangezien ik ook een combinatie en paard-nummer moet ik hebben en ik er zeker van ben dat ik die niet via de FNRS heb, misschien kan ik dat wel leeg laten in het formulier :)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:34

voor kennismakingsklasse hoef je geen startpas te hebben dus dan hoef je dat niet door te geven.

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 18:37

Ah oké, bedankt! Dus mijn aanmelding is wel gewoon geldig ook al laat ik die vakken dan leeg of moet ik dat nog ergens doorgeven? :)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 23:39

Bij impulsrubrieken in de endurance ( of kennismakingsklasse zoals het eerst heette), is een lidmaatschap van de FNRS voldoende ( omdat je dan automatisch lid bent van de KNHS). Dan vul je de gegevens die je niet weet niet in en vul je bij de aanvullende informatie of opmerkingen gewoon in dat je een FNRS-paspoort hebt en dus lid bent van de KNHS.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:21

BRT -> TEN