Kinderrit 2012

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rachelmarty

Kinderrit 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 13:37

Om de endurance te promoten onder de kleintjes, organiseert het enduranceteam van de Eenhoorn op 2 september aanstaande een kinderrit vanaf camping Boszicht te Laag Soeren. Kinderen van 5 t/m 11 jaar krijgen de mogelijkheid om een uitgezet parcours te rijden over een afstand van ong. 9 km, onder begeleiding (te voet, te fiets of te paard), met veterinaire keuring voor en na de rit!

De rit is géén wedstrijd, en er zal dan ook geen klassement worden opgesteld en iedere deelnemer krijgt een prijs! Voor de kleintjes mét ambitie maar zonder pony, stelt Paardencentrum de Eenhoorn enkele pony's beschikbaar.

Voor meer informatie over de rit of over de leenpony's, kijk op onze website http://www.eenhoornendurance.com!!

Onmdat het de eerste keer is dat wij dit organiseren hebben wij besloten om een maximaal aantal deelnemers van 12 (excl. begeleiders) te hanteren. Mocht je mee willen doen: schrijf je dan snel in!

Afbeelding

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 21:19

ik heb de link al op mijn FB pagina staan en naar een aantal klanten gestuurd ;)

super leuk dat jullie het organiseren, petje af *\o/*

marjonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 21:22

Ik ben erbij! Als begeleider welteverstaan. Heb er zin in!
Heel leuk initiatief.

Barb46

Re: Kinderrit 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 21:28

Wat een leuk idee zeg. Jammer dat we iets te ver weg wonen. Veel plezier

rachelmarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 08:21

Superleuk dat je reclame voor ons maakt Donna! de eerste inschrijvingen zijn al binnen :)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:23

natuurlijk geen probleem en leuk te horen dat de 1e inschrijvingen al binnen komen en er komen er vast nog veel meer *\o/*

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:36

Ik had het al op een ander forum aangegeven, maar als hier ouders zijn waarvan hun zoon/dochter mee zou willen doen maar geen begeleiding heeft.... Ik ben dan op vakantie op camping boszicht en wil best als begeleiding meerijden ;)