END lidmaatschap en startkaart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jendemen25

END lidmaatschap en startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 08:12

ik heb het gedeelte voor "beginners" goed doorgelezen voor endurance aan het begin. hierin moet wel het een en ander aangepast worden. je moet (al is het dmv je ruiterbewijs) lid zijn van de knhs om deel te nemen aan de impulsrubriek en de prijzen liggen volgens mij ook hoger.

maar is het nu zo dat je lid moet zijn van de endurance vereniging OF de ponyclub en DAARNAAST apart een startkaart aanvragen?
als dat zo is heb ik het goed begrepen :)

bedankt alvast voor de reacties

kim345

Re: END lidmaatschap en startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 08:16

Als je een startkaart aanvraagt kun je starten in de klasse I en kun je winstpunten halen. Is dat wat je wilt?
Als je wilt starten voor winstpunten moet je lid zijn van de KNHS endurancevereniging en een endurancestartkaart aanvragen. Je hoeft geen lid te zijn van de ponyclub.
Wil je daarnaast wel dressuur starten moet je wel lid zijn van de ponyclub, dan is het niet OF maar EN.
Je kunt dan een gecombineerde startkaart aanvragen. Maar wil je alleen endurance starten is een endurancestartkaart goedkoper.

Als je alleen de impulsrubriek wilt starten moet je lid zijn van de KNHS via bijv, je ruiterbewijs. dat is het enige wat hoeft voor de impulsrubriek. Je hoeft dus geen startkaart aan te vragen maar je kunt geen winspunten halen.

jendemen25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 08:57

ik heb me zojuist ingeschreven bij de endurancevereniging. nu moet ik nog de endurance startkaart aanvragen via mijnknhs.nl
ik heb nu 1x meegedaan met de impulsrubriek en wil nu officieel starten en geen dressuur oid. dus dan is dit voldoende volgens mij.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 11:27

Klopt helemaal, jendemen25.