Ook maar een verslagje van Ommen dan...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frank

Ook maar een verslagje van Ommen dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 16:25

..maar het gaat meestal om foto's toch?

Afbeelding

Afbeelding

Korte kl1 gereden samen met een vriendin die de kk startte.
Voorkeuring probleemloos voor beide Duitsers.
Mr. Bo liep lekker, maar een beetje recalcitrant omdat hij onder zijn tempo moest lopen.
P/A ging ook super. Chantal bij beide paarden geteld, en met (naar ik dacht) drie minuten aangeboden. Mooie waardes beide onder de 50 weer voor de twee.

Afbeelding

Tweede deel van de wedstrijd was maar een kort stukje.
Wat vervelende mensen om ons heen die nog nooit gehoord hadden van een gelijkmatig tempo. Jammer! Maar Mr. Bojangles had er geen last van. Roxette van onze vriendin had hier wat meer moeite mee.

Afbeelding

Gelukkig toen we voor de finish gingen stappen had haar paard niet de drang er naar toe te willen of zich opgejaagd te voelen. Blijkbaar alleen in draf.
Bij de finish Chantal weer laten tellen en snel aangeboden. Beide paarden ook weer met glans met waardes onder de 50.

Afbeelding

Dan maar de paarden warm en in beweging houden. En tevens lekker laten eten.
Mr. Bo eet niet op wedstrijden, die vreet. Niet normaal! Hooi, granen.. Alles!
En dan.. Nakeuring.
Dat blijf ik toch het enige spannende van de wedstrijd vinden! Is het paard niet teveel opgestijfd.. Van alles gaat er door mijn hoofd.

Maar wederom met glans. Allemaal keurige waardes!
En hij liep ook weer lekker.

Op naar de UHR!!

De wedstrijd.. Perfect georganiseerd! We hebben zelfs lekker een paddock kunnen maken op het landje. Als dit niet kan, is het voor ons niet wachten op de prijsuitreiking. Simpel!
De route.. Ook perfect.
Er hingen heel veel lintjes. Als er een bocht in het ruiterpad zat zonder vertakking hing er vaak zelfs een rood of wit lintje, gevolgd door een gele na de bocht :rofl:
Groomroute? Super. De grooms waren overal. En hadden niet te klagen.
Alleen moet er even op de prijsuitreiking geoefend worden :oops:
Dat duurde, en duurde.. Mag wat meer vaart in.

En de vele vrijwilligers.. Waren allemaal even vrolijk en behulpzaam!
Doorgaan zo, meiden! :thumbs: