Zelhem gaat niet door

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

Zelhem gaat niet door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 12:02

lees net op het EF dat Zelhem niet door gaat, heel erg jammer want wij zouden met in ieder geval 2 paarden (super Shet Dinky Toy) komen ;(

dacht zet het ook maar even hier neer zodat iedereen op de hoogte is :(:)

Gilbey

Re: Zelhem gaat niet door

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 13:55

gatver, die had ik toch heel graag willen rijden met Tapas.
Zo blijft er wel heel weinig over dat ik met haar kan starten.
Tja, daar vinden we ook wel weer een oplossing voor

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 13:57

Had het ook al gelezen en baal als een stekker, nu al 2 wedstrijden van mijn planning die niet door gaan.
Hoop dat er meer over bekend wordt, want vind het een erg weinig zeggend kort bericht vanuit de organisatie.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 14:16

Ook hier iemand aan het balen. Maar de organisatie zal niet zomaar zo'n grote beslissing hebben genomen, voor hen zal het ook zuur zijn.
Planning valt wel beetje in duigen zo...

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 16:10

extra zuur aangezien Banholt ook niet door gaat en wilde uitwijken naar de datum van Zelhem, maar kon niet omdat Zelhem daar al stond. nu dus beide wedstrijden die niet doorgaan >;)

ik start nogal wat paarden en voor mij dus ook mijn schema/planning om blijven gooien.

uiteraard zal de organisatie dit niet zomaar gedaan hebben, maar voor ons endurance ruiters toch wel ernstig jammer -O-

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 16:31

Ik vind het ook heel erg jammer...
Nu gaan we in Renkum maar ons debuut maken in de Klasse II

De UHR heeft de inschrijvingsdatum nu verschoven naar 5 mei. Dus voor wie nog in wil scrhijven...

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 17:07

fannetje schreef:
Hoop dat er meer over bekend wordt, want vind het een erg weinig zeggend kort bericht vanuit de organisatie.

Ik snap dat het wegvallen van een wedstrijd heel vervelend is voor de mensen die hem wouden rijden, maar een wedstrijd organisatie is je geen uitleg verschuldigd over waarom hun westrijd niet door kan gaan. Zoals voorgenoemd is het een zwaar besluit dat ze niet zonder reden gemaakt zullen hebbben.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 17:11

*Rijdt geen endurance*
Maar welk weekend zou dat zijn? Want Zelhem heeft ook al een aantal jaar geen Achterhoekse PaardenDagen meer (APD), wegens het gebrek aan sponsers en geld tekort.
Wedstrijden zijn vorig jaar wel doorgegaan, maar zou best kunnen dat ze nu flink moeten bezuinigen

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 17:13

26 en 27 mei.
Vorig jaar is de wedstrijd idd wel doorgegaan...

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 17:24

Karrimh schreef:
extra zuur aangezien Banholt ook niet door gaat en wilde uitwijken naar de datum van Zelhem, maar kon niet omdat Zelhem daar al stond. nu dus beide wedstrijden die niet doorgaan >;)

dat had ik me nog niet eens gerealiseerd, maar dat is dan echt zuur idd.
En voor het Banholt team is het nu ook heeeeel erg krap om alsnog op te starten met een nieuwe datum.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:42

Hier ook iemand die stevig zit te balen. Wilde daar graag starten, maar kan nu mijn planning omgooien. Dochter start klasse 2 in Renkum, dus daar kan ik niet starten omdat ik moet groomen. Dat wordt dus straks na de zomervakantie. Elk jaar is Zelhem een vraag of het wel of niet door kan gaan vanwege de financiele middelen. Een paar jaar geleden gingen de Achterhoekse Paarden dagen niet door, maar de endurance wel. Hoe dan ook, ik vind het jammer.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 21:04

Gilbey schreef:
Karrimh schreef:

En voor het Banholt team is het nu ook heeeeel erg krap om alsnog op te starten met een nieuwe datum.

Banholt is al definitief afgeblazen ;(

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 07:50

Karrimh schreef:
Gilbey schreef:

Banholt is al definitief afgeblazen ;(

We hebben het er nog even over gehad, maar het is toch te kort dag helaas. Verschillende mensen van de organisatie hebben inmiddels dat weekend ook al andere plannen. Jammer (ook omdat ik eigenlijk zelf Zelhem had willen rijden voor mijn laatste klasse 3 puntje, heb weinig over om uit te wijken nu).

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 09:13

weslyjune schreef:
fannetje schreef:

Ik snap dat het wegvallen van een wedstrijd heel vervelend is voor de mensen die hem wouden rijden, maar een wedstrijd organisatie is je geen uitleg verschuldigd over waarom hun westrijd niet door kan gaan. Zoals voorgenoemd is het een zwaar besluit dat ze niet zonder reden gemaakt zullen hebbben.

Ik snap dat zo een besluit vast niet makkelijk is, maar je kunt op veel meer begrip rekenen als je iets meer uitleg geeeft.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 12:01

Voor ons lukt het inderdaad niet meer om alles alsnog weer op poten te krijgen. :n
En ik vind het zelf wel zo netjes als er wat meer uitleg gegeven wordt over het last-minute afblazen van een wedstrijd. :) Natuurlijk wordt een wedstrijd niet zo maar afgelast, maar je gaat op een bepaalde manier wel verplichtingen aan; er zijn toch een hoop mensen die erop gerekend hebben, misschien zelfs al kosten gemaakt hebben... Een beetje meer uitleg zou welkom zijn!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 19:50

helemaal mee eens Nina, ook ik vind het wel zo netjes om even te horen wat er aan de hand is. misschien is er iets waar in de toekomst rekening mee gehouden kan worden als mensen weten wat er precies is :j

en inderdaad Sandra denk dat veel meer mensen begrip kunnen opbrengen als ze weten wat er is, uiteraard is dit voor iedereen lastig en zeker voor de organisatie en doen ze dit niet "zomaar".