Helaas heeft mijn tweede demoruiter afgezegd voor Equi Day....
Ik ben op zoek naar een vrijetijds / endurance ruiter die een dressuurbasis heeft en dit wil laten zien in een half uur demonstratie op Equi Day.
Equi Libra http://www.librabalans.nl laat zien hoe je in balans met een glimlach over de finish komt in de endurance, of gewoon lange bosritten met plezier voor twee maakt.
De oefeningen zijn versimpelde dressuuroefeningen, je maakt ze immers in het terrein.
wat je in de bak laat zien:
tempowisselingen waarbij paard meer op achterhand komt buigen op slangenvolte of volte met goed binnenachterbeengebruik aanspringen in de galop, links of rechts, op de AC lijn kleine pasjes wijken en/of schouderbinnenwaarts
Geen hoogstaande dressuur, maar functionele oefeningen om overbelasting in het terrein te voorkomen
Voor meer info kan je mailen of een pb sturen
Anouk Dahrs rijdt al mee, wil jij ook jouw bijdrage leveren?
Ontzettend leuk, jammer dat ik je niet kan helpen ivm de zware wedstrijd komend weekend! Hopelijk vind je op tijd iemand Alle oefeningen die je beschrijft zijn tenslotte nuttig in het terrein (in balans over slingerpaden ed) of om je paard soepel, los en recht te krijgen en houden!
Het is misschien handig om de datum te vermelden? Volgens mij zag ik dit ook op het endurance forum voorbij komen en gaat het om 14 april, klopt dat?
Helaas dan kan ik niet.
Djilna
Geplaatst: 02-04-12 20:00
14 april inderdaad.
@EquiLibra: Haha dank je. Dat gaat vast lukken! Maar ik vind ook niet dat we al heel representatief zijn hoor! We hebben nog niet zo lang les van je en niet alle oefeningen gaan even vlekkeloos