NOODOPROEP paspoort van Lester Franklin gevonden, Wassenaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

larrylurex

NOODOPROEP paspoort van Lester Franklin gevonden, Wassenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 14:30

Een beetje een rare plek om dit te zetten maar ik ben na de endurance van
Katwijk mijn paspoort kwijtgeraakt..... |o

Wie heeft het gevonden of gezien in het kantinegebouw of op de parkeerplaats...??? :)*
Ik ben er altijd zeer zuinig op en daarom baal ik er flink van, hij lag bij de inenting niet op zijn vaste plekje |(
Toen kwam ik eigenlijk pas achter dat iets goed mis was.... :n

Ik heb alles al geprobeerd maar het heeft tot nu toe niets opgeleverd helaas, dus bij deze een laatste poging....

Alvast bedankt
Lisette

Ibbel

Re: NOODOPROEP paspoort van Lester Franklin gevonden, Wassenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:35

Je paspoort is al 3 maanden weg en daar kom je nu pas achter? :=
Door welke organisatie is het paspoort uitgegeven? Stamboek of KNHS?
Ik zou eerst daar eens vragen, mensen die zoiets vinden sturen het vermoedelijk daarheen op.

larrylurex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 14:39

Ik rij geen wedstrijden en ga nooit met de trailer.... dus eigenlijk heb ik hem niet regelmatig nodig.
Het KWPN heeft hem niet, de fokker niet en ook de organisatie van endurance van Katwijk heeft niets gevonden......

Ik ben ook ook al een maand aan het zoeken maar ik weet het gewoon echt niet meer......

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:49

En weet je zeker dat je 'm daar kwijt bent geraakt? Kan hij niet nog ergens in een tas met koelflessen zitten, of bij een vliegendeken, of iets anders dat je daar wel hebt gebruikt, en sindsdien niet nodig hebt gehad?
In de trailer in de zadelkamer? Of als je die niet hebt, in de punt van de trailer, onder een laag hooi?
Heb je een auto of trailer gehuurd voor de gelegenheid en kan-ie daar in verdwenen zijn?

Want ik denk eigenlijk wel zeker te weten dat als een wedstrijdruiter (of groom) van Katwijk 'm had gevonden, hij of zij dat paspoort allang had geretourneerd, of naar de organisatie, of naar het stamboek, of naar jou zelf als het juiste adres er in staat.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:20

Nou ibbel het is duidelijk dat jij hem niet hebt. }:)

Hoop dat je hem via deze weg toch nog terug vind. Kan een heel gedoe zijn zo'n nieuw paspoort.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:09

Of iemand heeft hem op de parkeerplaats gevonden en afgegeven bij de ingang van Duindigt..
Je zou daar eens heen kunnen bellen?

JJane, je moest eens weten waar mensen soms spullen terug vinden, in vriezers, koelkasten, kledingkasten, onder een autostoel, enz.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:44

mijn hoefsmid was haar paspoort ook ECHT kwijt, bleek na maanden in het handschoenvakje te zitten maar ergens achter/onder/tussen geschoven te zijn :o

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:34

Een reconstructie is ook vaak zinvol.

Je hebt het paspoort van je paard in Katwijk nodig gehad om de veterinair te laten zien dat alle inentingen op tijd hebben plaats gehad. Daarna heb je van deze man of vrouw het paspoort weer terug gehad en toen?

Wat heb je er toen mee gedaan?

Henk

larrylurex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 10:56

Hallo Henk,

Ik heb dat filmpje al elke keer afgespeeld in mijn hoofd..... Het probleem is dat ik altijd op wedstrijden
heel erg nerveus ben en dus soms hele stukken niet meer weet.
Daar komt ook bij dat iedereen op stal wilde weten hoe het was gegaan en dan raak je afgeleid.....

Voel me zo dom dat ik het kwijt ben maar het is echt nergens meer te vinden....

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 19:56

daarom zitten al mijn papieren in een grote blauwe mag, die raak je echt niet zo snel kwijt :j