Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loetie84 schreef:]
Ik begreep alleen wel dat je ondanks de multidisciplinaire startpas in 2012 toch ook lid moet blijven/worden van een endurance vereniging? Dit lijkt me vreemd, omdat je maar voor 1 vereniging uit kunt komen en de startpas voor 4 disciplines geldt. (althans zo lees ik dat op de site van de KNHS)
Loetie84 schreef:@ fannetje: bedankt voor je uitleg. Ik had het inmiddels ook al zo begrepen ja. Maar aangezien het lidmaatschap een slordige 55 euro kost, ga ik niet voor de ene wedstrijd per jaar lid worden. Erg jammer hoor, want het leek me erg leuk om eens te proberen. De impulsklasse trekt me niet zo. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat dat toch net even wat anders is dan wanneer er een wedstrijdelement in zit.
daffie1986 schreef:Trec valt buiten de knhs dus doet ook niet mee met de startpas.
Endurance kun je gewoon een impulsrubriek in starten, er zijn (nog)geen wedstrijden in noord-holland. Staan wel voor november(2012) 3 wedstrijden op de kalender in drenthe en ik dacht groningen maar dat laatste weet ik niet meer zeker. Weet wel dat er plannen zijn om voor 2013 ook nog een wedstrijd te organiseren in zeeland.
Afhankelijk van wanneer je wilt starten, is het een goed idee om anders eens met iemand mee te gaan als groom of gewoon op een wedstrijd gaan kijken.
Kijk voor meer informatie op http://www.endurancevereniging.nl