rond kwart voor 7 op stal aangekomen en even de laatste spullen in gepakt. Wesley ophaalt en nog even gevoerd. Toen hem op de trailer gezet. Om 7:10 vertrokken van stal en om 8 uur waren we aan gekomen op het wedstrijdterrein.
Paardje uitgeladen en gewacht toch me rijmaatje er was. Ondertussen stond Wesley lekker van z'n hooi te genieten.
Valk daarna was Kim ook gearriveerd. Samen hesjes op gehaald en naar de voorkeuring.
Wesleu had een mooie hartslag van 48 en bij de loco was ook alles goed.
Jammer genoeg liep Kim haar paard niet goed. Dus we moesten op zoek naar een ander rijmaatje. Gelukkig mochten wij onze buurvrouw wel samen rijden!
Om 9:47 moesten we starten. De start ging erg goed. Wesley had er zin in en wij de hele tijd voorop lopen.
Op een gegeven moment hoor ik me nieuwe rijmaatje zeggen dat ze haar gele regenjas is verloren. Ik vragen of we terug moeten rijden, maar dat hoefde niet.
Al gauw kwam groompunt 1. Daar stonden mijn moeder en 2 meiden die met ons mee 'stage' liepen. Maar me vader die zag ik niet..
Toen hoorde ik dat hij pech had met de auto en aan het wachten was op de ANWB.
Gelukkig waren die 2 meiden mee en zijn ze met hun auto gaan groomen.
Valk na het 15 km bordje vond ik Wesley niet lekker lopen. Dus eerst gekeken naar steentjes, wel ene steentje gevonden. Dus nu dacht dat hij wel goed zal lopen. Weer opgestapt en laten draven. Maar hij liep nog steeds niet goed. Dus afgestapt en me moeder gebeld, dat Wesley niet goed liep.
Toen heb ik besloten te stoppen en we zijn veder naar de p/a gelopen.
Aangekomen op de p/a had hij toch een vrij hoge hartslag van 58.
Mijn vader was ondertussen ook alweer aangekomen met de trailer en de auto was gelukkig weer gemaakt. De accu was leeg, gelukkig niks ernstig.
Wesley had duidelijk pijn aan z'n rechter voorbeen.
Nog even na gekeurd en hem weer op de trailer gezet. Toen naar huis gereden. Eenmaal thuis Wesley weer uitgeladen en hem nog even met wat hooi gegeven. Gelukkig keek Wesley al veel beter uit zijn ogen en hij kreeg alweer praatjes. Lopen deed hem duidelijk nog wel zeer.
Denk dat ik toen van de week ik zijn hoeven wat bij had gewerkt, dat ik er iets te veel van af heb gevijld. Hij heeft sowieso van zich zelf al gevoelige hoeven.
Gelukkig komt de hoefsmid vandaag dus hopelijk geeft hij meer duidelijkheid.