mag je bitloos mendurance starten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

keona

mag je bitloos mendurance starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 07:14

hallo komend jaar willen wij mendurance starten,maar ik kan nergens vinden of dit ook bitloos mag,ook zou ik willen weten welke eisen de koets/kar moet hebben,

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 08:16

zie het reglement...

23. De keuze van rijtuig en harnachement is vrij, mits deze voldoende veilig zijn en qua
formaat in goede verhouding staan tot het paard (de paarden), dit ter beoordeling
van de jury.
24. Het rijtuig dient te zijn voorzien van de wettelijk voorgeschreven reflectoren en
verlichting.
25. De aanspanningen moeten zijn voorzien van een broek en/of een deugdelijke rem,
dit ter beoordeling van de jury.
26. Voor de groom(s) dient op het rijtuig een veilige zit- of staanplaats aanwezig te
zijn.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 08:22

bedankt,kun je me die link van het regelement sturen aub.want kon het niet vinden
biancavos schreef:
zie het reglement...

23. De keuze van rijtuig en harnachement is vrij, mits deze voldoende veilig zijn en qua
formaat in goede verhouding staan tot het paard (de paarden), dit ter beoordeling
van de jury.
24. Het rijtuig dient te zijn voorzien van de wettelijk voorgeschreven reflectoren en
verlichting.
25. De aanspanningen moeten zijn voorzien van een broek en/of een deugdelijke rem,
dit ter beoordeling van de jury.
26. Voor de groom(s) dient op het rijtuig een veilige zit- of staanplaats aanwezig te
zijn.

biancavos

Re: mag je bitloos mendurance starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 08:29

daffie1986

Re: mag je bitloos mendurance starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:34

met een hackamore is ook bitloos en dat wordt ook gedaan, dus ja.