Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het was in Lanaken (B) in 2003. Ik ben er zelf heen gereden (het was maar een half uurtje rijden), mijn vader was mee op de motor maar toen ik veilig aangekomen was is hij weer gegaan.
De voorkeuring was al leuk, in een binnenbak met allemaal hindernissen en levensgrote houten paarden, Rex wist niet waar hij moest kijken.
Hartslag 60 dus, haha (later had hij regelmatig onder de 30 bij de voorkeuring).
In het begin gingen we dus veel te hard, toen maar gaan stappen, niet wetende dat de kilometeraanduidingen in Lanaken totaal niet klopten (de jaren erna nog steeds niet, maar toen wist ik het
). Dus nog een uur ofzo gestapt tot we bij de finish waren.
Alleen draaf je bij endurance natuurlijk veeel meer dan normaal, en al dat lichtrijden schuurde al na 10 km mijn kniëen open... en toen moesten we nog even!
Rex start nog steeds, heeft nu 1354 wedstrijdkilometers op de teller en is nog nooit afgekeurd.

Puur een kwestie van ervaring dus (naast aanleg voor de hoogte van de hartslag).
) maar waren we wel goedgekeurd.