Vanochtend om 7.30 uur opgestaan (heerlijk zo'n wedstrijd in de buurt
)Eerst natuurlijk de paarden (en hond) te eten gegeven en toen ik terugkwam stond er een heerlijke kop koffie klaar
)!" title="Koffie (of thee
)!" /> (het is echt een goede groom, die lageveld Om 8.45 uur Salty in de trailer geladen en op weg naar Haarle! Om 9.15 uur gearriveerd en even zoeken naar een parkeerplaats (was niet zo super geregeld). Meteen het paard meegenomen naar de manege en mijn hesje + vetkaart opgehaald.
Op naar de voorkeuring ... pols 36 en wederom een verblufte vet achtergelaten bij de locomotie (een A dus
)10.32 uur gestart in stap. Na het staptraject zette Salty er echter al weer een flinke draf in. Na een min. of 20 maar weer even gestapt, omdat ze zichzelf wel heel erg op liep te fokken.
Heb in lus A Vippie nog even een "hallo" toegeroepen.
En voor ik het wist zag ik het bordje PA 2 km. staan
Braaf in stap overgegaan en vlak voor de P/A heb ik nog 2 fjordjes ingehaald.Meteen is de hartslag opgemeten en desondanks dat Salty zich weer eens op liep te fokken een hartslag van 44.
Op de stukken op en naast de verharde weg die veelvuldig in het tweede gedeelte voorkwamen heb veel gestapt.
Wat ik zelf een heel mooi stuk vond, was het laatste stuk...bergop, heb Salty nog maar even in een galopje laten gaan. En daar was groompunt G al weer.
Alleen het laatste stuk stappen nog...om vervolgens 1 min. voor de ideale tijd te finishen. Ik baalde, maar dat was maar van korte duur, want de vet. noteerde een pols van 36!!!
Toen begon de vet toch ook te twijfelen en vroeg of ik de hartslagmeter nog aan had staan (nee natuurlijk, dat mag immers niet). Maar weer even aangezet en ... 41 (ze deed net een stap opzij). 36 dus.Ben supertrots !!!
Bij de nakeuring wederom 36. Toen ik de monsterbaan opliep hoorde ik de beoordelende vet zeggen:"Kijk eens even wat ik nu binnen heb" en inderdaad, Salty liet weer een dikke, vette A noteren
Heb Salty naar huis gebracht, zodat ze lekker in de wei kon lopen en ben met Bertus (en Dax) weer teruggegaan naar de manege.
Natuurlijk om alle bokkers een prijs / certificaat in ontvangst te zien nemen, maar ook zelf werd ik naar voren geroepen....een 2e plaats!

13.06 km/uur werd dus verrekend naar 12,93 km/uur en dan met zo'n hartslag....voor mij was Salty vandaag weer de kampioen !!!
Een erg geslaagde dag. Een leuke rit, door een mooie omgeving. Goed georganiseerd, alleen bij het parkeren had het iets beter geregeld kunnen worden.
)
Ik wil het erg graag nog eens zelf ervaren maar tot nu toe kan ik me er nog weinig bij voorstellen dat die kilometers echt voorbij vliegen, want zo lijkt het in de enthousiaste verslagen. 
).
De nr. 1 had een hartslag van 56 ! (een erg groot verschil).