Ervaring met Goldfinch rijbroeken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekyy

Ervaring met Goldfinch rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 13:21

hoihoi,

omdat ik last jarig was mocht ik voor mijn verjaardag een goeie endurance rijbroek uitzoeken.
nou was mij oog gevallen op de carousel broeken, jammer genoeg waren ze niet meer verkrijgbaar in de kleur die ik wou.
dus eigenlijk ben ik wel benoemd naar de ervaringen van de goldfinch rijbroeken.
wat is jullie ervaring ermee?
hoe zit de stof?
zitten er ook patches in tegen doorrijden?

Groetjes,
Marika

Mariekyy

Re: Ervaring met Goldfinch rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 12:34

niemand?

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 16:16

Ik heb een goldfinch broek, bevalt prima. Enige wat iets slijtage vertoont zijn de stiksels maar dat mag ook wel na een jaar of 4. Er zitten geen patches in mijn broek, wel is er een dubbele laag stof aan de binnenkantbenen en zitvlak. Ik vind de prijs kwaliteitverhouding prima.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 13:34

Delphi2 schreef:
Ik heb een goldfinch broek, bevalt prima. Enige wat iets slijtage vertoont zijn de stiksels maar dat mag ook wel na een jaar of 4. Er zitten geen patches in mijn broek, wel is er een dubbele laag stof aan de binnenkantbenen en zitvlak. Ik vind de prijs kwaliteitverhouding prima.

Ik kan me hier bij aansluiten. Overigens zijn bij mij de enige stiksels die slijten, die bij het elastiek aan de bovenkant. De broek begint nu ook minder mooi en dunner te worden, maar ik draag hem 's zomers (vrijwel) dagelijks.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 16:56

Ik vind het heerlijke broeken, ze zitten super, en als de stiksels slijten kan m'n mama ze er gewoon weer opnieuw in zetten dus dat is wel fijn. :D

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:39

Ik heb er een maar draag hem zelden. :o Vind de kwaliteit niet erg goed, en zeker voor die prijs. De naden aan de zijkant heb ik al verschillende keren opnieuw moeten doorstikken. Ik vond de stof ook nogal flubberig, meer een legging.
Deze broek is wel van 3 jaar geleden ofzo, misschien zijn er inmiddels verbeteringen aangebracht.

HHenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:20

ik heb zelf geen ervaring met deze broeken
ik heb al 6 jaar mijn carouselbroek,echt super kwaliteit en zit goed.zelfs na 6 jaar intensief dragen
ik heb sinds 2 maanden een stud one broek,draagt heerlijk,maar ik denk niet dat deze broek het 6 jaar uithoud,is dunner,en pilt nu al op bepaalde plekken

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:02

Heb hem nu aan. Nergens last van, prima broek!