Garmin Forerunner 350 of andere GPS

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Garmin Forerunner 350 of andere GPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 16:29

Hallo allemaal,

Ik wil graag een GPS apparaat gaan aanschaffen voor de buitenritten, en ik ben na veel rondzoeken uitgekomen bij de Garmin Forerunner 350. Nu vroeg ik me af wat de ervaringen hiermee zijn van mensen die hem gebruiken?

En als iemand anders nog een andere tip heeft en ervaringen ergens mee heeft: dat is ook welkom!

Groetjes Desiree

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 16:34

Ik heb de 305. Vind het een hele fijne gps. Eigenlijk altijd wel bereik en veel mogelijkheden. Wat wil je verder weten?

Anoniem

Re: Garmin Forerunner 350 of andere GPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 16:39

Mocht het nodig zijn om de navigatie te gebruiken, hoe goed werkt die? En klopt het dat je hem achteraf uit kunt lezen in de computer en dan je route terug kunt zien? En is de snelheid die hij aangeeft een beetje nauwkeurig? :)

Dankjewel voor je reactie!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 16:44

Ik lees routes eigenlijk nooit achteraf uit :+ Wel zet ik ze vooraf met afstandmeten.nl uit en laad ze dan in de gps. Je hebt dan een lijntje wat je moet volgen. Werkt heel goed vind ik :j Qua snelheid is ie volgens mij hartstikke nauwkeurig.

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 16:46

Waarvoor wil je de gps allemaal gebruiken??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 17:29

Oke bedankt Wendy!

@Ekeif96, ik wil hem met buitenritten gaan gebruiken voor het bekijken van de snelheid, afstand ed. Ook wil ik vooraf routes inladen of als ik de weg niet meer precies weet dat ik naar het thuispunt terug kan navigeren. En het lijkt me leuk achteraf de routes weer te kunnen bekijken.

HHenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 17:57

ik heb ook de 305
en wat jij wilt kan je hiermee prima doen
je kan routes ook via mapsource erin zetten
maar je kan ook je startpunt erin zetten op het moment dat je gaat rijden,en dan kan je niet verdwalen,want je geef gewoon terug naar start,en dan zie je via een pijltje welke kant je weer terug moet gaan
heel gemakkelijk allemaal

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:30

HHenny schreef:
ik heb ook de 305
en wat jij wilt kan je hiermee prima doen
je kan routes ook via mapsource erin zetten
maar je kan ook je startpunt erin zetten op het moment dat je gaat rijden,en dan kan je niet verdwalen,want je geef gewoon terug naar start,en dan zie je via een pijltje welke kant je weer terug moet gaan
heel gemakkelijk allemaal

Is dit makkelijk om eens uit te leggen? Vind het heel interessant, zou het thuispunt of vertrekpunt erook willen inzetten..hoe moet dat dan?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:36

Navigation > mark location volgens mij. Behoorlijk simpel in ieder geval :+

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:53

Ja! Ik heb het gevonden...lijkt me superhandig, ik heb hem al 2 jaar en nog nooit op navigatie gereden, de 305 is leuk speelgoed...het duurt wel effe eer ik alle functies onder de knie heb :D