Wie o wie rijden er mee in Ommen? Vrijwilligers zijn ook nog welkom! (mail daarvoor naar endurance.ommen@gmail.com)
Beer en ik rijden klasse I mee en ik vrijwillig ook, gezellig!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 18-04-11 22:01
Het was de bedoeling dat dochter Anouk en ik samen zouden starten in klasse 1. Zij rijdt haar 6 jarige arabier-ruin en ik op onze merrie. Alleen nou heeft die dame van mij besloten dat ze de trailer niet meer in wil. Zo kunnen we dus niet ergens gaan buiten rijden om te trainen. En dan wordt het naar de wedstrijd gaan ook lastig. Dus we hebben nog niet helemaal besloten, maar waarschijnlijk blijft mijn merrie maar thuis en gaan we alleen met het arabiertje. Daarna nemen we rustig de tijd om het trailer laden weer te oefenen en hopelijk wil ze dan wel weer in de trailer. En kunen we hopelijk een andere wedstrijd starten.
Helaas missen wij dan ook onze 3e geplande wedstrijd van dit seizoen (peesblessure). Ik heb wel de tijd om te vrijwilligen omdat ik m'n baan ook nog eens kwijt ben.. maarr... de dag ná k'dag.. dat is wel pittig om vroeg op te staan hihi! Ik ga er nog even over na denken.. misschien kan ik in de middag nog komen vrijwilligen.
Edit: gaat 'm niet worden. Het is voor mij in totaal 300 km en dat kan ik, nu ik werkloos ben vanaf 1 mei, niet missen helaas
Rixt, ik woon dichtbij. Ik help op Koninginnedag en de volgende ochtend (6 uur daar iieeehh) ga ik ook helpen bij het secretariaat/parkeren ik start dan wat later. Ik stal mijn paard denk ik die dag daarvoor op de manege daar. Dan heb ik hem in ieder geval daar.
Vanwege K.dag lijkt het lastiger dan voorheen om vrijwilligers te vinden, wat ik heb gehoord. Ik heb niets met die dag dus ik help dan ook gewoon. Ik rijd nog maar kort wedstrijden in de endurance maar heb wel gemerkt dat alles staat of valt met vrijwilligers en enthousiaste mensen. Ik heb er in ieder geval zin in!
ik kom ook op koninginnedag helpen en na 3 jaar vrijwilligen,en na anderhalf jaar geen wedstrijden wordt dit mijn try out weer,mijn trainingsgebied,dus bekend terrein
Geplaatst: 19-04-11 20:57
de sahara is idd een pittig stuk ja. ik kom die dag mn 2 teamgenootjes groomen. dus ben zeker weer aanwezig! wel lekker zo dicht bij stal! zelf heb ik net kootwijk gereden en heb leersum in de planning.
Ik hoop op regen... Jack is vorig jaar afgekeurd in Ommen en wij willen de rit natuurlijk goed uitrijden dit keer!!! (Het was vorig jaar ook best mul vond ik.)
Anoniemkl
Geplaatst: 20-04-11 14:40
moet je met deze rit echt dwars over de sahara? ik ben er 1 keer eerder geweest volgensmij, kan me herinneren dat het met mulheid wel mee viel maar toen had het ook wel geregend.
Wij komen ook mee. Ik rij samen met mijn zoon. Vorige jaar heb ik ook Ommen goed uitgereden, mijn eerste wedstrijd. Ik kan me echt niet herinneren dat er een grote sahara/zandvlak was? Wel af en toe mul, maar niet echt zo zware. Wel een stijl, maar korte stuk zandheuvel dat je op moest, maar viel ook mee. In tegendeel, ik vond Ommen een van de makkelijkste klasse I wedstrijden. Correct me if I'm wrong!!
Miekje23, de start is bij manege Laarbrug in Ommen. Ik weet niet precies of klasse I ook door de sahara gaat. Als het goed is komt de kaart heeeel snel online, hij was al af hoorde ik..zal vanavond even mailen/kijken.
Het gaat denk ik niet meer regenen dus stoffig is het hoe dan ook!
HHenny
Geplaatst: 20-04-11 17:32
Rixt_ schreef:
Bedoel je met zware stukken echt mul zand?
ja echt zwaar mul zand met heuveltjes,pittige stukken