Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En gratis. kristelhans schreef:Ik heb een app op mijn mobiel gedownload. Cardiotrainer. Die is redelijk nauwkeurig en je kunt gegevens online op je computer terug kijken. Gemiddelde snelheid, route, top- en minimum snelheid ook. Heel leuk speelgoed!En gratis.
)
kan je ook paardrijden invoeren 
Babybeertjes schreef:Het handige van een Garmin forerunner of verglijkbaar apparaat is dat je kan zien onder het rijden hoe snel je gaat. Het is erg handig als je weet hoe snel je gem. stapt en draaft.
Kan je dat bij die gedownloade applicaties ook zien? Of is dat altijd achteraf als je het op je computer bekijkt?
Shanelle schreef:kristelhans schreef:Ik heb een app op mijn mobiel gedownload. Cardiotrainer. Die is redelijk nauwkeurig en je kunt gegevens online op je computer terug kijken. Gemiddelde snelheid, route, top- en minimum snelheid ook. Heel leuk speelgoed!En gratis.
En waar vind je die?![]()
Ik heb me zo'n Garmin Forerunner 110 aangeschaft, kan ik er toch wel helemaal niet mee werken zeker![]()