Zijn er nog bokkers die 17 april de rit van de vet2000 meerijden in Schilde?
Als Daya in de conditie blijft die ze op het moment heeft, dan wil ik daar de eerste wedstrijd van het seizoen gaan rijden.
Wie heeft er al vaker in Schilde gestart, is het een mooie omgeving/rit? Ik ben niet bekend met de regio daar en ben reuze benieuwd.
Mi_Amore
Geplaatst: 28-03-11 15:12
Ik ben geen endurancerijder en ik ben helaas nog niet in Schilde geweest, maar het is wel in mijn buurt en ik weet van mijn collega (woont in Schilde) dat dit een geliefde plaats is voor ruiters.
Ik weet ook dat er héél wat manege's in de buurt zijn, dus ik veronderstel wel dat de buurt de moeite is
SPA is LEWB (Waalse tegenhanger van VLP) en id op 17 april.
Inn
Geplaatst: 06-04-11 18:45
Als er geen VLP/LEWB wedstrijd was op die dag had ik zeker gegaan zo vlak aan huis in een streek die ik heel goed ken. Maar de officiële wedstrijden gaan bij mij voor op die van VET2000 dus voor mij is dat die dag Spa. In Schilde kan ik geen kwalificatie behalen en ook geen punten en enkel voor een trainingsrit gaan. Ik ga er wel zeker in de zomer de CEI starten via VLP, daar kijk ik al naar uit.
De vertrek locatie (van vet200) is een mooie manege, maar ben er nog nooit gestart. Het parcours loopt meestal door bos maar ook een deel door de velden en een lang stuk naast het antitankkanaal en langs (min of meer door) een golfterrein. Veel zandgrond dus mogelijkheid om bloodvoets te rijden. Meestal weinig modder, uitgezonderd naast het kanaal daar is de kans op modder groter. Het pad door het golfterrein kan soms glad zijn vooral als je een bocht neemt, ik ben er zelf al uitgegleden. Bij heel warm weer is het stuk door de velden zwaar tenzij de groompunten bij vet2000 dichter bij elkaar liggen. Dat stuk zal waarschijnlijk enkel voorkomen bij de langste ronden en is halfweg. Nu de wedstrijden die ik in Schilde gereden heb lopen in omgekeerde richting dan die van Vet2000 en er zijn nog andere routeafwijkingen. De start van VLP ligt elders.
mindful
Geplaatst: 07-04-11 09:06
Tof dat je ook gaat! Schilde is prachtig, ik ga er ook heen...is de tweede dit jaar. hopelijk regent het deze keer niet. Tot dan misschien?!
Gister is mijn geweldige Duitse herder Ionak zoals het eruit ziet waarschijnlijk moedwillig vermoord (vergiftigd) dus ik heb even geen trek ik leuke uitjes.
Ik wens iedereen een leuke en gezellige dag toe.
Shanelle
Geplaatst: 15-04-11 07:41
Dat meen je niet, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte Wie doet nou toch zoiets?!
Wij gingen gisteravond de paarden even lekker uitstappen buiten en ik zag al enkele bordjes hangen voor zondag, ik kan alvast verklappen dat er een groompunt is aan de ingang van de Drieboomkesberg (aan de zandweg) in Brecht
mindful
Geplaatst: 15-04-11 15:14
Ai risky, dat is verschrikkelijk...ik begrijp je beslissing...veel sterkte
Jazzebel
Geplaatst: 22-04-11 09:49
Voor wie er niet bij waren, het was een mooie wedstrijd, prachtig weer en een hele fijne route met prima ondergrond. Echt een aanrader voor volgend jaar!