CEI wedstrijd, 80 km endurance met Uck, Fjord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 12:45

hihihi, zeker grappig. Zelf ben ik niet zo scheutig met de electrolyten. enkel als het heel warm is krijgt uck ze. en dan vaak ook alleen maar tijdens de wedstrijden en niet bij de trainingen.

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:47

water met appelsap zorgt ervoor dat mijn paard de bodem bijna uit de emmer drinkt. En tijdens de westrijd in ermelo zagen we een emmer staan met wel een hele vreemde inhoudt voor een deens paard. Bleek water te zijn gemengd met appelmoes. Tha als het werkt....

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:52

Ilonk had besloten dat ze geen dorst meer heeft voor 40 km. Vorig jaar dronk ze nog op de eerste 10 km een emmer water leeg.
Nu ik drie dagen, erg lang per dag, op pad ben geweest drinkt mevrouw weer. We waren aan het draven en Ilonk gaat boven op de rem, draait 90 graden rechts om en gaat staan drinken uit een plas. Heerlijk!
Nu drinkt ze weer als het haar aangeboden word.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:41

brig schreef:
water met appelsap zorgt ervoor dat mijn paard de bodem bijna uit de emmer drinkt. En tijdens de westrijd in ermelo zagen we een emmer staan met wel een hele vreemde inhoudt voor een deens paard. Bleek water te zijn gemengd met appelmoes. Tha als het werkt....


Kijk, dat zijn ideeen. Dank je wel, ga ik maar eens proberen van het weekend.