Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chubby schreef:Ik twijfel of ik eind augustus mee wil rijden met een kennismakingsrit van VET 2000 in Woensdrecht.
Het is zowat om de hoek, dus dat is ideaal. Ik heb echter in mei al een KK meegereden van VET 2000, en kan per mail niemand bereiken aldaar om te informeren of ik er 2 per seizoen mag starten zonder verdere licenties of startkaarten o.i.d.? Weet iemand van hier dat misschien?
Volgende twijfel gaat eigenlijk meer om mijn paard: een Tinker die niet heel goed presteert als het erg warm is. En een gruwelijke hekel heeft aan steekvliegen. Daarom kom ik ook al 2 maanden niet meer in de buurt van een bos. Hoe is het gesteld met de bossen - of eigenlijk met de hoeveelheid steekbeesten - in de bossen rondom Woensdrecht?
iana schreef:Hey, ik denk dat je meer succes zal hebben via de telefoon van Johan.
Ik dacht ook dat je 2 keer mag per seizoen, op de website vind ik het niet direct terug.
Ja de dazen en vliegen zullen er ook wel zijn, is erg nadelig als je veel gaat stappen...ik ga ook met mijn jonge haf om eens kennis te maken en heb er al aan gedacht om een vliegenuitrijdeken te gaan kopen.
Ps je hebt mooie paardjes, veel plezier ermee En hopelijk zien we mekaar in Woensdrecht (ben er nog nooit geweest) schijnt prachtig parcours te zijn
elmo1 schreef:met een vliegendeken een endurance rijden is wellicht niet verstandig, paard kan moeilijker de warmte kwijt, en met koelen lijkt het me ook niet handig
Hilli schreef:Is het in België niet zo dat je gewoon kan komen "binnenvallen" in de laagste klasse(s)? Dan kan het het altijd ook nog op de dag zelf besluiten...
Babybeertjes schreef:Ik twijfel ook ivm de dazen.
Van het weekend in het bos (in Putten) geweest en het was echt niet om uit te houden. Ze staken mijn vriendin door haar shirt heen.
Zijn er mensen die met een vliegendeken 30 km gereden hebben? Krijg je dan geen schuurplekken?
Babybeertjes schreef:Ik twijfel ook ivm de dazen.
Van het weekend in het bos (in Putten) geweest en het was echt niet om uit te houden. Ze staken mijn vriendin door haar shirt heen.
Zijn er mensen die met een vliegendeken 30 km gereden hebben? Krijg je dan geen schuurplekken?