Ik wil een TREC rijden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liene

Ik wil een TREC rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 15:39

Na hier vanalle leuke topics en sites over TREC te lezen, wil ik echt super graag (samen met vriendinnetje) eens een TREC rijden! We zijn echt absolute beginners, hebben het nog nooit gedaan.
Op de kalenders die ik hier in de sticky's zie, zijn alle TREC wedstrijden al afgelopen of zijn ze echt super ver van ons rijden (ik woon in Antwerpen, Belgie). Maar ik las ook dat die wedstrijden vaak langer dan 1 dag duren, en je moet overnachten, dan zou ik het lange rijden minder erg vinden ;)
Kan er iemand mij helpen/informereren of er al dan niet nog een wedstrijd is/komt en of deze 'toegankelijk' zijn voor leken, die dan eventueel dichter in de buurt is dan minstens 2 u rijden :D ? Of heb ik er echt overgekeken in die sticky's ?
Dankje!

Delphi2

Re: Ik wil een TREC rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 11:04

Liene

Re: Ik wil een TREC rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 12:39

Ja, heb ik gezien, maar dat zijn allemaal Franstalige wedstrijden :D En aangezien ik een complete leek ben, wil ik zeker op de eerste wedstrijd alles kunnen verstaan (mijn frans is niet wonderbaarlijk) ;)

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:39

En de agenda van de nederlandse trec wedstrijden ?

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:56