Trec Eersel 29 en 30 mei 2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shyla25

Trec Eersel 29 en 30 mei 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 06:53

Ik wou graag weten of er mensen zijn die naar deze TREC gaan?
Zelf wil ik ook heel erg graag maar heb geen idee wat ik kan verwachten, waar ik voor moet trainen en of ik nu nog genoeg tijd zou hebben?

Hoe regel je alles, voor mij is het ook nog 100km rijden enkele reis en zit ik dus zoals gewoonlijk met een transport probleem :(

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 14:09

Veel van de vragen staan op de site van de TREC vereniging
http://www.trec-club.nl
daar staat ook en link naar de site van de wedstrijd zelf.

Overnachten gebeurd daar meestal met tenten en een paddock voor het paard (zelf spullen mee nemen)
Als je dus vervoer heb die je daar vrijdag al zet en zondag opgehaald is dat goed.
De meeste deelnemers komen van minimaal 100 km en zullen daarom ook blijven overnachten, dat maakt TREC ook mede zo gezellig.

Inschrijf formulier komt tzt op de site te staan en in het vraagprogamma staat wat er mogelijk is met eten, evt stal of binnen slapen.

Voor het trainen heeft je paard voldoende aan een basis conditie, dus kun je thuis lekkere buitenritten maken van een 2 tot 3 uur met regelmatig een stuk draven is dat ruim voldoende.

Voor de hindernissen moet je zelf kijken wat je daar extra voor wilt oefenen of al kunt, neem de hindernissen die op de site staan eens door en kijk wat je daar thuis eens van kunt maken en oefenen.

Shyla25

Re: Trec Eersel 29 en 30 mei 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 18:22

Bedankt Gilbey!

Ik heb ook al contact opgenomen met het TREC Forum, hopelijk wordt ik daarop toegelaten en kan ik daar ook vragen kwijt en een oproep plaatsen voor vervoer.

Ik hoop zo dat het gaat lukken want vorig jaar is het niet gelukt :n

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 21:56

Op dat forum word iedereen die wil praten over TREC gewoon toegelaten, geen probleem.
Anders kun je ook nog even vragen hier in de huiskamer, daar zit ook een TREC item, maar via het TREC forum zit je ook bij allemaal TREC mensen met alle soorten paarden en nivo's van rijden. Moet wel goed komen dus!!!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 22:29

Gilbey schreef:
Op dat forum word iedereen die wil praten over TREC gewoon toegelaten, geen probleem.
Anders kun je ook nog even vragen hier in de huiskamer, daar zit ook een TREC item, maar via het TREC forum zit je ook bij allemaal TREC mensen met alle soorten paarden en nivo's van rijden. Moet wel goed komen dus!!!

Nou ik moest toch eerst uitleggen wie ik was en wat ik kwam doen omdat ik geen TREC lid was.. maar ik ben toegelaten ;)

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 12:55

kom je vragen eens stellen in het trec Huiskamer topic, die lezen veel treccers!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 05:49

Thanks Rakni ik heb een berichtje erin gezet ;)