Villers Potterie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SFCAP

Villers Potterie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 16:23

Is er hier iemand die de 21 ste maart de endurance wedstrijd in Villers Potterie (België) meedoet?

Inn

Re: Villers Potterie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:04

ikke ikke ikke als training waarschijnlijk buiten wedstrijd.

SFCAP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 18:22

hoeveel km doe je?
Met al dat vries weer hebben wij ook nog niet veel kunnen trainen, ... hopelijks betert het snel

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 22:52

SFCAP schreef:
hoeveel km doe je?
Met al dat vries weer hebben wij ook nog niet veel kunnen trainen, ... hopelijks betert het snel

40 of 60km hangt ervan af welk paard en hoe die getraind is. Maar dan is het altijd buiten wedstrijd want ze hebben alle 4 al twee 80 of meer gelopen. Begin maart wil ik graag met Florida J in Severloh meedoen met de CEI* dus ik train daar nu eigenlijk alleen nog voor. Villers Poterie en Helchteren ga ik als training meedoen hebben ze gelijk al eens vetgate gedaan en dat heb ik niet als ik thuis train. Vooral mijn hengst kan in de lente wel eens druk doen door veel te hinniken en niet stil te staan zodat de hartslag omhoog gaat.

HeleenC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 01:07

Ik misschien de 20 km als training voor mijn jonge paard. Ik kijk, zoals de meesten, erg uit naar het begin van het seizoen.

SFCAP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-10 09:46

Ik hoop hem klaar te krijgen voor de 40... Er staan nu net nieuwe ijzers onder, dus daar nog ff aan laten wennen en hopen dat het vriezen zal ophouden...