Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In Nederland is de vetgate bijna altijd op een andere locatie dan start en finish, en rij je zelden 2 keer hetzelfde rondje. In België heb ik het tot nu toe alleen in Bierbeek gemaakt vroeger dat er 2 verschillende rondjes waren (vetgate wel op hoofdterrein), 2005 denk ik.
Vanmorgen liet ik in alle vroegte mijn hond uit, hij ging achter een (denkbeeldige?) kat aan en werd op een kruising waar auto's eigenlijk moeten stoppen geraakt door een busje (om 7.15 op zondagochtend, je vraagt het je af...). Hij stond gelukkig na een flinke koprol weer op, en leek op wat schaafwonden na ongedeerd. Maar ik was er toch niet 100% gerust op om weg te gaan, ik was ook wel erg geschrokken... Nina_rex schreef:Wij waren er helaas toch niet bij.Vanmorgen liet ik in alle vroegte mijn hond uit, hij ging achter een (denkbeeldige?) kat aan en werd op een kruising waar auto's eigenlijk moeten stoppen geraakt door een busje (om 7.15 op zondagochtend, je vraagt het je af...). Hij stond gelukkig na een flinke koprol weer op, en leek op wat schaafwonden na ongedeerd. Maar ik was er toch niet 100% gerust op om weg te gaan, ik was ook wel erg geschrokken...
Inn schreef:Wij met twee paarden geslaagd ik met mijn hengst Vencedor en Liesje met Florida J. Ons voornamelijk doel was uitrijden met een gemiddelde snelheid van 13 à 14 per uur om Florida haar eerste 80 te kwalificeren. En onverwachts kreeg mijn hengst nog brons van Vlaams Kampioen.
Inn schreef:Zeker doen ben vandaag weer 80km gaan rijden maar dit keer meer dan 200 km verder van huis in Mirwart Ardennen dus. Met het grijze merrietje Florida, dit keer wel heel snel gereden bijna 20km/u. En deze keer 3de van de 80km en 2de van de jonge paarden, niet slecht voor iemand die vlak woont.
Ik zou graag eens in Nederland rijden maar dat lijkt me wel ingewikkelder. Ik woon naast de grens bij Roosendaal.
Nina_rex schreef:Dutch Mountains is voor de meeste Belgen toch ook goed te doen hoor (de wedstrijden in de Ardennen zijn voor de meesten verder weg), voor Inn is het bijv. minder dan 2 uur rijden.
Jantie schreef:Inn, dat is stilaan een nieuwe trend. Beernem is ook op een zaterdag, nl 8 mei 2010
ik zou graag komen, maar 16 leerlingen afzeggen waarvan enkele zware beperkingen hebben zodat paardrijden het enige is wat ze als regelmatige hobby kunnen doen is voor mij moeilijk. Zaterdag is dan ook voor mij de dag die ik zo min mogelijk vrij neem, de leerlingen verplaatsen naar zondag is ook niet te doen. Er zijn er die echt structuur nodig hebben en op een andere dag hun draai niet kunnen vinden.